لیست محصولات این تولید کننده ای ال کی ELK

شرکت بازرگانی پویان تجهیزات ایرانیان از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات آشپزخانه (سینک ، هود ، گاز و فر ) با برند ELK آغاز نموده و با توجه به کیفیت بالا و درخور مصرف کننده ایرانی و همچنین به روز رسانی محصولات با آخرین تکنولوژی روز دنیا در کنار قیمتی مناسب مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفت . محصولات ELK با در اختیار داشتن هفت نشان استاندارد بین المللی و همچنین نشان استاندارد ایران در صدد است ضمن بالا بردن کیفیت محصولات خود ، تنوع محصولات را نیز با گسترش شبکه فروش در آینده ای نزدیک بیفزاید . امید است که با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین شرایط مناسب فروش و خدمات پس از فروش مناسب رضایت شما عزیزان را بدست آوریم .

بیشتر
  • سینک فلش مونت ای ال کی مدل S25

    این کالا در هودینگ ناموجود است . سینک ظرفشویی آشپزخانه ای ال کی ELK کد S25 مدل فلش مونت هم سطح دارای 1 لگن  در ابعاد 44X44 سانتیمتر دارای عمق لگن 200 میلیمتر و ضخامت 1.2 میلیمتر می باشد .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل G11

    اجاق گاز ای ال کی مدل g11 استیل از نوع اجاق گاز صفحه استیل 5 شعله با پلوپز وسط می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل G21

    اجاق گاز ای ال کی مدل g21 استیل از نوع اجاق گاز صفحه استیل 5 شعله با پلوپز بغل می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل G13

    اجاق گاز ای ال کی مدل g13 شیشه ای با فریم استیل 5 شعله با پلوپز بغل می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک و قطعات ساباف ایتالیایی می باشد . این کالا در هودینگ ناموجود است .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل G12

    اجاق گاز ای ال کی مدل g12 استیل از نوع اجاق گاز صفحه استیل 5 شعله با پلوپز بغل می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل کندیک

    اجاق گاز ای ال کی مدل کندیک استیل از نوع اجاق گاز صفحه استیل 5 شعله با پلوپز بغل می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد .

  • اجاق گاز ای ال کی مدل G14

    این کالا در هودینگ ناموجود است . اجاق گاز ای ال کی مدل G14 استیل از نوع اجاق گاز صفحه استیل 5 شعله با پلوپز بغل می باشد . صفحه اجاق مجهز به محافظ چدنی در برابر حرارت تولید شده است و همچنین دارای ترموکوبل  و فندک و سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد .

  • هود ای ال کی ELK مدل کندیک

    هود شومینه ای کندیک رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 5 سرعته با میزان صدای 57 دی سی بل می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • فر توکار مدل کندیک

    این کالا در هودینگ ناموجود است . فر توکار کندیک رنگ مشکی و استیل  در ابعاد 60 سانتی متر مجهز به جوجه گردان و  فن خنک کننده دارای حجم 58 لیتر می باشد .