5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود زیر کابینتی کن مدل 2000 رنگ مشکی

هود کن مدل 2000 رنگ مشکی دارای دو موتور بوده و قدرت مکش آن برابر با 450 متر مکعب است و همچنین نور پردازی این هود بصورت لامپ رشته ای می باشد و در اندازه های 60 و 80 و 90 سانتیمتر موجود است .

  • 60
  • 80
  • 90
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

این هود همان‌طور که از نامش پیداست باید زیر کابینت‌های بالایی نصب شود و به این ترتیب مناسب آشپزخانه‌های قدیمی است. برای نصب این مدل خرطومی هواکش باید در سیستم آشپزخانه تعبیه شده باشد. این هود برای استفاده بالای اجاق گازها یا گازهای صفحه‌ای مناسب است. ساختار و ظاهر هود ساده و با هر دکوراسیون و کابینتی هم‌خوانی دارد. دکمه‌های کنترلی دستگاه از مدل ساده و فشاری هستند که دو موتور دستگاه را در سرعت‌های مختلف به فعالیت در می‌آورند. صدای هود در سرعت‌های کم تا زیاد آزاردهنده نیست. فیلتر استفاده شده در این هود از نوع الیافی است که هر چند ماه یک‌بار بسته به میزان مصرف و غذاهای طبخ شده می‌توان آن‌را تعویض کرد. برای دسترسی به فیلتر جهت تعویض آن کافی است ضامن‌های زیرین دستگاه را باز کرد به این ترتیب سطح زیرین هود جدا شده و فیلتر در دسترس قرار می‌گیرد. در قسمت جلویی هم یک قاب شیشه ای در نظر گرفته شده که امکان باز و بسته شدن دارد تا زیبایی دستگاه بیشتر شود. سیستم روشنایی نیز در قسمت انتهایی هود در نظر گرفته شده تا حین کار و آشپزی داخل قابلمه و سطح اجاق گاز روشن شود .

ویژگی ها

ابعاد

طول : ابعاد 90،80،60
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : زیرکابینتی
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : مکانیکی (فشاری)
نمای ظاهری هود : شیشه مشکی و استیل
قدرت مکش موتور هود : 450 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر الیافی و قابل تعویض
مشخصات موتور هود : دارای موتور 2 سرعته
وضعیت جک :
رنگ هود : مشکی
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : هود زیر کابینتی کن در ابعاد مختلف 90و80و60 سانتی متر, دارای هواکش خرطومی ، دارای صفحه کلید فشاری و فیلتر الیافی و نور پردازی بوسیله لامپ رشته ای

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای هود کن بخش اول
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش اول
دانلود (1.98M)
راهنمای هود کن بخش دوم
فایل pdf راهنمای استفاده از هودهای کن بخش دوم
دانلود (1.69M)

برچسب ها