1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز صفحه شیشه ای 5 شعله استیل البرز کد G5701

اجاق گاز صفحه شیشه ای مدل 5701 دارای 5 شعله مشکی در ابعاد 68x50 سانتیمتر ساخت شرکت استیل البرز Steel Alborz دارای فندک الکتریکی ، گرید انرژی درجه A و 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .

40,230,000 ریال
تخفیف 6,440,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

در گاز های صفحه ای بدلیل تنوع در اندازه و رنگ و حتی جنس گاز بیش از پیش مخاطبان خاص خودو حتی مشتریان سخت پسند را به سمت خود کشانده است. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست. مزایا و معایب اجاق گازهای مبله و صفحه ای : اجاق گازهای مبله قدرت حرارتی بیشتری نسبت به صفحه ای داشته ولی اشغال فضای بیشتر  در آشپزخانه های کوچک نسبت به  اجاق گازصفحه ای از معایب و نقاط ضعف آن میباشد.

کارخانه استیل البرز تولید کننده و صادر کننده محصولات آشپزخانه از قبیل سینک، گاز، فر و انواع گازها می توان اشاره کرد. این برند محبوب خانواده ایرانی سال هاست با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی دنیا سطح کیفیت مصرف خانواده ایرانی را ارتقا بخشیده و تنوع را چاشنی این کیفیت کرده است. حال این کارخانه اقدام به ساخت گاز صفحه ای به نام G5701 کرده است.

نمای ظاهری این گاز سنگ شیشه مشکی است شیشه این محصول با تکنولوژی schott ایتالیا ساخته شده است و شیشه مقاوم به حرارت تا دمای 300 در جه سانتی گراد می باشد. ترموکوپل این گاز محصول orkli اسپانیا می باشد. ترموکوپل وسیله ای است در گاز که در موقع استفاده از گاز حرارات دیده و گرم شده و پس از آن اگر بنا به دلیلی شعله به صورت خودکار خاموش شد مثلا باد زد یا غذا سر رفت، به محض سرد شدن ترموکوپل، گاز قطع شده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید. اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز دارای گارانتی 18 ماه می باشد.

جنس این سر شعله ها از چدن بوده که رنگ آن ثابت و با لعاب مات است. شعله پلوپز کنار گاز در سمت چپ قرار دارد و این شعله دارای وک است به این معنی که شعله گاز دارای پلوپز دوحالته است. برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع میتوان استفاده کرد که کاملا هم شیشه گاز را تمیز میکند و گارد سر شعله ها را.شکل ظاهری گارد سر شعله ها به نحوی است که امکان نگهداری از قابلمه و ظروف و جلوگیری از سر خوردن راحت آن را می کند. همچنین سر شعله ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند. برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست.

اجزاء و قطعات این گاز sabaf ایتالیا بوده است.از نظر اندازه دارای طول 68  سانتی متر و عرض 50  سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای 5 شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A  را به خود اختصاص داده است.

 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 68
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : شیشه
نمای ظاهری : شیشه مشکی
تعداد شعله : 5 شعله
تایمر :
ترموکوپل :
منبع انرژی : گاز شهری
فندک الکتریکی :
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : دارای ترموکوبل سریع TOP TIME ، دارای 5شعله با تجهیزات گاز سوز اصلی Sabaf ،شیر ، سر شعله ، فندک و ترموکوبل ساخت ایتالیا، شبکه نگهدارنده چدنی،کلاهک آهنی لعاب شده ، بسته بندی با پلاستوفوم و کارتن شرینک شده ، 18ماه گارانتی
تعداد سرشعله پلوپز :
تعداد سرشعله بزرگ : 1 سرشعله بزرگ
تعداد سرشعله متوسط : 2 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک : 2 سرشعله کوچک

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF1
صفحات 1تا 4 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.59M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF2
صفحات 5 تا 8 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.57M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF3
صفحات 9 تا 11 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.74M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF4
صفحات 12 تا 15 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.43M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرز
راهنمای اجاق گاز استیل البرز
دانلود (699.03k)

برچسب ها