لیست محصولات این تولید کننده استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز (سهامی خاص) تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را از سالها پیش با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود که این میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار داخلی آن روز بود.

شرکت استیل البرز در راستای نیل به اهداف مشتری مدارانه ی خود، تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و بابکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه ،موفق به تولید یکی از بهترین سینک های موجود در بازار شده است.

شرکت صنایع استیل البرز اکنون پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک اجاق گاز و هود به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از 2000 مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از 40 کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید. این شرکت جهت نیل به اهداف خود که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات تولید شده و در نهایت برخورداری از سازمانی مشتری مدار است، تلاش و مساعی خود را از همان ابتدای کار که خریداری و وارد نمودن ورقهای Stainless Steel می باشد، آغاز نموده و به همین دلیل در تولید بخش عمده ای از محصولات خود ورق SUS304L (با ترکیب 18% کروم و 10% نیکل) را مورد استفاده قرار میدهد. این ورقها عمدتاً از کشورهای فرانسه و ژاپن خریداری شده و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا می باشد و از سایر ورقهای موجود براق تر، جهت عملیات ساخت و کشش انعطاف پذیرتر و در مقابل اسیدها و بازها مقاومتر می باشد.


شرکت استیل البرز تولید محصولات را بر پایه کیفیت قرار داده و بابکارگیری مدرن ترین خطوط تولید در ایران و خاورمیانه ،موفق به تولید یکی از بهترین سینک های موجود در بازار شده است.

بیشتر
  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-108

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-108 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-115

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-115 (طرح خمیده) از جنس شیشه مشکی و بدنه استیل در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به ریموت کنترل و سنسور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-117

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-117 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و سنسور دود می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-118

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-118 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و سنسور دود و ریموت کنترل و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-119

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-119 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و فیلتر آلومینیومی و سنسور دود و ریموت کنترل و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-120

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-120 (طرح خمیده) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 2 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید الکترونیکی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-201

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-201 (طرح فلت ) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و سنسور دود می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-202

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-202 (طرح فلت ) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-202 مشکی

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-202 (طرح فلت ) از جنس بدنه استیل و شیشه مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و ریموت کنترل و سنسور دود و حرارت می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-207

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-207 (طرح فلت ) از جنس بدنه استیل و شیشه و پنل مشکی در سایز 90 سانت تولید شده است . این هود مجهز به لامپ مهتابی و 1 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-402

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-402 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور 5 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 1 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل SA-403

    هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-403 (طرح مورب) رنگ شیشه مشکی در سایز 90 سانت و موتور 4 دور تولید شده است . این هود مجهز به لامپ LED و 3 عدد فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی و درب جک خودکار و سنسور دود می باشد .