3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک توکار استیل البرز مدل 530

سینک آشپزخانه شرکت استیل البرز Steel Alborz مدل 530 بصورت توکار استفاده می شود و ابعاد دقیق آن 132/5 در 50 سانتیمتر می باشد . این سینک دارای 10 سال گارانتی همراه با تخته برش ،سبدآبکشی،سیفون می باشد .

26,680,000 ریال
تخفیف 4,270,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

مشخصات سینکهای استیل البرز :

کارکرد ظرفشویی بر همه‌ی ما روشن و واضح است و باید بدانیم از جنس های متفاوتی مثل فولاد ضد زنگ، فلزهای لعاب دار، کامپوزیت، فایبرگلاس، آلیاژ مسی و سرامیک درست شده است. سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی استیل البرز اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح ها و مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد 530 است.

در این محصول برای ایجاد حس تنوع و زیبایی در محصول این سینک ظرفشویی مات می باشد. این سینک از نوع سینک های فانتزی و روکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود 0.8 میلیمتر است. دارای دو لگن بزرگ و یک لگن میوه شور است. عمق یکی از لگن ها 18 و عمق لگن دیگر 19 سانتی متر است. سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای سینی بزرگ می باشد و نحوه آبریز در این سینک به این صورت است که آب سینی داخل خود لگن بوسیله‌ی سیفون داخل لگن خالی می شود.

این سینک دارای طول 133 سانتی متر در عرض 60 سانتی متر است. با خرید این سینک از تخته برش، سبد آبکشی بهره مند گردید. دارای عایق صدا می باشد که صدای برخورد آب با سینک کمتر به گوش می رسد. ظرفیت گنجایش آب در این سینک 52.6 لیتر می باشد.

سینک استیل البرز مدل 530

طول سینک 132/5 CM
عرض سینک 50 CM

خانواده محصول فانتزی
نوع سینک توکار
ضخامت ورق 0.8 میلی متر
عمق لگن 16/5 CM
جنس مواد استنلس استیل18/10
دارای عایق صدا
ظرفیت52/6 لیتر
همراه با بست فلزی از جنس ایتالیا و نوار آب بندی pu
همراه با تخته برش ،سبد،سیفون به صورت رایگان
دارای لگن چپ و راست

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : فانتزی
نوع سینک : توکار
نوع استیل : استیل معمولی

ابعاد

طول : 132.5
عرض : 50

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : دو و نیم لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 165 میلیمتر
ضخامت ورق : 0.8 میلیمتر
قطر سینک گرد :
ویژگیهای دیگر سینک : عمق لگن16/5 CM, ضخامت ورق 0.8 میلی متر استنلس استیل18/10, دارای عایق صدا, ظرفیت52/6 لیتر, همراه با تخته برش ،سبد آبکش, جهت سینک راست و چپ, دارای 10 سال ضمانت
طرح و شمایل سینک : طرح کروشه
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها