6 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک توکار استیل البرز مدل 170

سینک آشپزخانه شرکت استیل البرز Steel Alborz مدل 170 بصورت توکار استفاده می شود و ابعاد دقیق آن 46 در 46 سانتیمتر می باشد . این سینک دارای 10 سال گارانتی همراه با تخته برش ،سبدآبکشی،سیفون می باشد .

11,680,000 ریال
تخفیف 1,870,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

مشخصات سینکهای استیل البرز :

 استفاده از ورق Stainless Steel18/10T،استفاده از بستهای ایتالیایی جهت آب بندی مناسب برای کابینت و جلوگیری از نفوذ آب به داخل کابینت و عدم زنگ زدگی سینک و پوسیدگی کابینت،دارای لوازم جانبی رایگان،استفاده از ورق استنلس با ضخامت حداقل جنس ورق استنلس با ضخامت حداقل 304 – 18/10،دارای نوار آبندی PU در زیر سینک فاتنزی 170استیل البرز دارای سبد ، تخته برش وسیفون در داخل بسته وکیوم شده شرکت به صورت کاملا رایگان است.
 
سينک ظرفشويي استیل البرز دارای دو گواهینامه از سری استانداردهای ISO 90012000 می بشد .امروز در سراسر جهان مواد مختلفی همچون فایبر گلاس، پلاستیک سخت و فولاد برای ساخت سینک آشپزخانه به کار می رود که در این میان سینکهای stainless steel به عنوان نوعی آلیاژ فولادی با خواص منحصر به فردی چون ضد زنگ بودن، مقاومت بالا، دوام و سبکی سهم عمده ای از بازار سینک را به خود اختصاص داده است.
ورقهای ضد زنگ stainless steel بسته به میزان درصد عناصر ترکیبی در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند. از این میان ورقهایی که در ساخت سینک آشپزخانه به کار می رود عبارتند از SUS 304, SUS 304 JL, SUS 304 L s
با شناخت بازار و نیازهای عمومی به ورق فولاد ضد زنگ کشور، صنایع استیل البرز اقدام به واردات وسیع انواع ورق فولاد ضد زنگ مرغوب نموده است.
شرکت صنایع استیل البرز پیشرو در تولید و صادرات سینکهای ظرفشویی stainless steel در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت با تکیه بر ظرفیت های تخصص خود در تجارت جهانی و به منظور تدارک و تامین نیازهای عمومی فولاد ضد زنگ stainless steel صنایع کشور شبکه بازرگانی قوی و منسجمی را برای برقراری ارتباط تنگاتنگ با تولید کنندگان تراز اول stainless steel در جهان ایجاد نموده است.
خدمات برش رول و پوشش ورق با فیلم PVC و لایه های PE با کیفیت مطلوب نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
از آنجا که تولید سینکهای پرسی یا Mono Block همواره با محدودیت هایی همچون کشش همزمان سه لگن یا دو لگن با عمق متفاوت مواجه است، شرکت صنایع استیل البرز مبادرت به راه اندازی واحد دیگری به نام " خرم صنعت" جهت رفع این محدودیت و تولید سینکهای جوشی یا فانتزی نمود. بدین ترتیب هر یک از قسمت های سینک اعم از سینی و لگن به طور جداگانه قالبسازی، پرس و پالیش گردیده و نهایتاً توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک CNC Computer Numerical Control به یکدیگر متصل می شوند، به نحوی که پس از اتمام کار و پشت سر نهادن تمام مراحل تولید 35 درجه ، سینکی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند که کاملاً یک تکه و بدون آثار جوش می باشد. بنابراین سینکهای فانتزی به علت تکنیک خاص تولید فرصت استفاده از ورق های ضخیم تر را فراهم نموده و پالیشینگ مرحله به مرحله موجب کیفیت بالای محصولات تولید شده می گردد. از سوی دیگر به علت ساختار تولید و تعدد قالب ها تنوع در فرم و ابعاد سینک امکان پذیر بوده و محصولات شرکت در انواع و مدلهای متفاوت که گاهاً انحصاری و توسط واحد طراحی شرکت تهیه میگردد, تولید می شوند.

سینک استیل البرز دارای 10 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است .

ویژگی های سینک استیل البرز مدل 170 توکار
خانواده محصول فانتزی
نوع سینک توکار
ضخامت ورق 0.8 میلی متر
دارای عایق صدا
ظرفیت 21 لیتر
همراه با بست فلزی از جنس ایتالیا و نوار آب بندی pu
همراه با تخته برش ،سبد،سیفون به صورت رایگان

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : فانتزی
نوع سینک : توکار
نوع استیل : استیل معمولی

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : تک لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 215 میلیمتر
ضخامت ورق : 0.8 میلیمتر
قطر سینک گرد : 46
ویژگیهای دیگر سینک : عمق لگن21/5 CM , ضخامت ورق 0.8 میلی متر استنلس استیل18/10, دارای عایق صدا, ظرفیت27 لیتر, همراه با تخته برش،سبد،سیفون, جهت سینک وسط, دارای 10 سال ضمانت
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها