19 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

فر توکار برقی استیل البرز مدل FE5W

•        حجم : 60 لیتر
•        دارای گرید انرژی A اتحادیه اروپا
•        14 عملکرد پخت
•        مجهز به فن پخش کننده حرارات جهت پخت یکسان غذا
•        مجهز به فن خنک کننده جهت تهویه بهتر
•        مجهز به درب شیشه ای دو جداره
•        دارای ترموستات ایمنی محصول

•        مولتی تاچ با حساسیت بالا


119,600,000 ریال
تخفیف 19,140,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

این روزها چه شما آشپزخانه مدرنی داشته باشید یا آشپزخانه قدیمی نیازمند وسیله ای برای پخت و پز و یا گریل کردن مواد خوراکی دارید به این معنی است که شما حتما در خانه نیازمند فر هستید. فرآشپزی گونه ای از کوره یا اجاق در بسته برای گرمایش در گذشته بود اما امروزه شکل و ظاهر و قدرت این فرها تغییر شگرفی داشته است. استیل البرز برند آشنای خانواده ایرانی در همین راستا اقدام به ساخت فر برقی مدل FE5 کرده است.

شکل ظاهری این فر شیشه‌ی سفید است. شیشه‌ی این فر ترکیه‌ای است که حاکی از مقاومت بسیار و زیبایی منحصر به فرد این فر است. صفحه ی کلید لمسی دارد. از امکانات برنامه ریزی برای پخت و پز برخوردار است. 

از آیتم های موثر و با استفاده در زندگی هر خانم خانه دار، فر است. پس فر مورد استفاده می بایست باکیفیت، راحت، زیبا و بادوام باشد. امروزه استفاده از اجاق گاز های مبله در بیشتر آشپزخانه ها جای خود را به اجاق گاز های صفحه ای و فر های توکار داده اند. فر های توکار در انواع مختلف برقی ، گازی و برقی – گازی تولید می گردند. فر استیل البرز مدل FE5W توکار برقی با ابعاد ۵۴*۶۰*۶۰ سانتی متر و با نمای ظاهری شیشه سفید عرضه شده است.

استیل البرز یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه در خاورمیانه می باشد. این شرکت توانسته است به طور مناسب به نیازهای مشتریانش پاسخگو باشد.

این فر توکار استیل البرز دارای ظرفیت ۶۰ لیتر می باشد. فر دارای صفحه نمایش مولتی تاچ با حساسیت بالا است. تعداد سینی آن ۲ و مجهز به فن تهویه هوا جهت خنک شدن است. فر دارای فن داخلی جهت یکنواختی در پخت می باشد. از دیگر ویژگی های فر می توان به شیشه دو جداره و گرید A انرژی اشاره نمود. هم چنین این فر دارای ۱۴ برنامه پخت می باشد.

فر های استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت هستند. این فر ها شامل ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند. برای نصب فر می بایست با واحد خدمات تماس حاصل نمایید. لطفا به هیچ عنوان اقدام به نصب آن به غیر از طریق خدمات استیل البرز نفرمایید.ب

ویژگی ها

ابعاد

طول : 60
عرض : 60

سایر مشخصات محصول

نمای ظاهری : شیشه سفید
تایمر :
قابلیت برنامه ریزی :
عمق فر : 54
مدل صفحه کلید : لمسی
ظرفیت (فر-مایکروفر-بخارپز) : 60 لیتر
جوجه گردان :
سنسور فن خنک کننده :
فن داخل دستگاه :
جنس شیشه : دو جداره
جنس دستگیره : آلومینیوم
ترموستات :
منبع انرژی : برق
تعداد برنامه پخت : دارای 14 برنامه
کانوکشن :
یخ زدایی :
قفل کودک :
ویژگی های دیگر فر : فر برقی استیل البرز با گنجایش 60 لیتر ،دارای 2 سینی عمیق و کم عمق لعابی ،دارای ترموستات ایمنی محصول ،مولتی تاچ با حساسیت بالا ،دارای 18 ماه گارانتی

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها