لیست محصولات این تولید کننده اخوان

كارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد


برنامه ريزي و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بي نظير محصولات خانگي از قبیل انواع سينك هاي ظرفشوئي ، انواع اجاق گاز هاي مبله و رومیزی استيل و شيشه اي ، انواع فر هاي گازي و برقي ، انواع هودهاي آشپزخانه شده است.


 

بیشتر
  • هود شومینه ای اخوان مدل H54

    هود شومینه ای اچ 54 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی و استیل  در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد . در حال تولید

  • هود شومینه ای اخوان مدل H56

    هود شومینه ای اچ 56 فلت ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه و بدنه مشکی در ابعاد 60 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد . در حال تولید

  • هود شومینه ای اخوان مدل H57 T

    هود شومینه ای اچ 57 تی H57 4S ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H57 MF

    هود شومینه ای اچ 57 ام اف H57 MF ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H58 T

    هود شومینه ای اچ 58 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی و استیل در ابعاد 80 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H59

    هود شومینه ای اچ 59 تی H59 4S ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای پنل شیشه مشکی و بدنه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H63 T

    هود شومینه ای اچ 63 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H23

    هود شومینه ای اچ 23 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه استیل در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید فشاری ومی باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H65 T

    هود شومینه ای اچ 65  ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H66

    هود شومینه ای اچ 66 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • فر برقی اخوان مدل F36

    فر برقی اخوان مدل f 36 بصورت نصب توکار می باشد که به تازگی در شرکت اخوان تولید شده است  ، نمای ظاهری آن شیشه مشکی ابزار خورده است، این فر قابلیت برنامه ریزی دارد و مجهز به 12 برنامه پخت و موتور جوجه گردان و دارای شلف تلسکوپی می باشد ، همچنین مصرف انرژی برق آن درجه A هست .

  • سینک روکار اخوان کد 41

    سینک فانتزی مدل  41 تولید شرکت اخوان akhavan در ابعاد 100x60 سانتیمتر بصورت روکار قابل نصب و استفاده می باشد . این سینک دارای 2 لگن و میوه شور و سیفون و زیر آب و بست می باشد .