لیست محصولات این تولید کننده اخوان

كارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد


برنامه ريزي و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بي نظير محصولات خانگي از قبیل انواع سينك هاي ظرفشوئي ، انواع اجاق گاز هاي مبله و رومیزی استيل و شيشه اي ، انواع فر هاي گازي و برقي ، انواع هودهاي آشپزخانه شده است.


 

بیشتر
  • سینک توکار اخوان کد 360

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 360 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 52 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن نیمه عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 348

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 348 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 100 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع  می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 324s

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324s از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 324

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • هود مخفی اخوان کد H64-TS

    مشخصات هود اخوان مدل H64-TS :خانواده محصول :       مخفی نمای ظاهری :  شیشه مشکی و استیل ریموت کنترل : دارد فیلتر آلومینیومی :  دارد (چند لایه) صفحه نمایش : دارد میزان صدا : 54 دسی بل لامپ : دارای لامپ SMD-LED عمق هود :   70cm عرض هود :  30cm

    رنگ های موجود: 
  • سینک توکار اخوان کد 326

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 324 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 100 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • سینک توکار اخوان کد 346

    سینک ظرفشویی اخوان مدل 346 از نوع گروه باکسی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 140 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن  عمیق و جامایع دار می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

  • هود اخوان مدل h72

    هود اخوان مدل H72 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان مدل h72-B

    هود اخوان مدل H72 B از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان مدل h73

    هود اخوان مدل H73 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود اخوان کد H63 سفید

    هود اخوان کد H63 سفید (H63 W)نمای شیشه‌ایموتور توربو چهار دورکلید لمسیدارای صفحه نمایشگر LCDدارای فیلتر آلومینیومی چندلایهمجهز به سیستم کنترل از راه دورلامپ SMD (درخشندگی بیشتر)مجهز به سنسور

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی اخوان کد H64-TB

    مشخصات هود اخوان مدل H64-TB :خانواده محصول :       مخفی نمای ظاهری :  شیشه مشکی  ریموت کنترل : دارد فیلتر آلومینیومی :  دارد (چند لایه) صفحه نمایش : دارد میزان صدا : 54 دسی بل لامپ : دارای لامپ SMD-LED عمق هود :   70cm عرض هود :  30cm

    رنگ های موجود: