6 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

دستگاه تصفیه آب aqua pure مدل کیسی

سري جديد دستگاه تصفيه آب آكوا پيور مدل كيسی و زيبا و با كيفيت در چهار رنگ مختلف بهمراه یک سال ضمانت می باشد .كيفيت عالي-طراحي زيباي تايواني-آسودگي نصب و تعويض فيلترها

  • سفید (White)
  • مشکی (Black)
  • آبی (Blue)
  • بنفش صورتی
نا موجود

اطلاعات بیشتر

مشخصات دستگاه تصفیه آب aqua-pure:

  • نام محصول : دستگاه تصفیه آب
  • برند : aqua-pure آکوا پیور مدل کیسی
  • ضمانت : 1 ساله

فعالیت دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، مبتنی بر پمپ می باشد. بدون پمپ این سیستم ها قادر به تولید آب تصفیه شده نیستند. دقت شود که پمپ تصفیه آب ارتباطی به فشار آب ورودی ندارد. بلکه وظیفه آن تامین فشار لازم و دائمی برای فیلتر ممبران است. در واقع بر خلاف باور عمومی، پمپ وظیفه آبرسانی را به عهده ندارد بلکه وظیفه مهم تامین فشار بالا برای فیلتر غشاء ممبران را به دوش می کشد. یک تصفیه آب اسمز معکوس تنها با داشتن فشار لازم می تواند جریان اسمزی را معکوس نماید و اجازه عبور آب خالص را بدهد. اگر این فشار کامل نباشد، کیفیت تصفیه آب پایین آمده، میزان تولید فاضلاب بیشتر شده و در کل راندومان بسیار پایین می آید و فیلترها نیز صدمه خواهند دید .

امروزه دربسیاری ازکشورهای دنیا نصب یک سیستم تصفیه آب درمنزل تبدیل به امری رایج و متداول شده است. مامعتقدیم خریدونصب یک آب تصفیه کن استاندارد نه تنها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری بسیار مطلوب و خوب است. دراین صفحه ۷ دلیل قابل توجه برای نشان دادن اهمیت این امر ذکر شده است که هر یک از این دلایل به تنهایی میتواند قانع کننده باشد.

۱ – سلامتی خودوخانواده تان

تقریبا ۸۰ درصدبدن انسان از آب تشکیل شده است. به همین دلیل #آب یکی از حیاتی ترین عناصری است که برای سلامتی بدن ماموردنیاز است. پزشکان توصیه میکنند که روزانه ۸ لیوان آب و یا به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن بدنمان، یک لیوان آب بنوشیم. ناگفته پیداست که هرچقدر این آب سالم تر، خالص ترو با کیفیت تر باشد، سرزندگی، سلامتی و عملکرد اندام های بدن مابیشترخواهد بود.
 


۲ – کاهش احتمال مواجهه باسرطان، مشکلات گوارشی و بیماری های قلبی.

کلر ماده ای است که به آب لوله کشی شهری اضافه می شود و باکتریها، انگل ها، ویروس ها و بسیاری دیگر ازمیکروارگانیزمهای خطرناک و بیماری زا را از بین میبرد. تقریبادرتمام کشورهای دنیا، کلرزنی به عنوان موثرترین و بهترین راه مقابله با میکروارگانیزمهای داخل آب شناخته شده است واستفاده می شود. اماکارشناسان بر این باورند که حذف کلر از آب آشامیدنی درزمانیکه قصد داریم آب را بنوشیم، باعث خواهد شدکه احتمال ابتلا به سرطان، مشکلات گوارشی و بیماری های قلبی تاحدقابل توجهی کاهش یابد.
#دستگاهای_تصفیه_آب_خانگی قادر هستند در همان لحظه که قصد نوشیدن آب را دارید ، کلر را از آب حذف کنند و آبی عاری از هرگونه ناخالصی به شما هدیه کنند.
 
۳ – کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر

تحقیقات نشان میدهد وجود یون های آلومینیوم در آب ارتباط معنا داری با احتمال ابتلا به آلزایمر دارد. آلومینیوم از عناصری است که دفع آن ازبدن دشوار است ودرمغز انسان رسوب می کند و باعث اختلالاتی از قبیل آلزایمر خواهد شد. آب تصفیه کن های خانگی با استفاده ازفن آوری اسمز معکوس و ممبران RO تمامی فلزات سنگین از جمله آلومینیوم،سرب، جیوه، کادمیوم و… را از آب آشامیدنی حذف خواهند کرد‌.

۴ – لوله های پوسیده و زنگ زده

دربسیاری از شهرها ومناطق، عمر لوله های کارگذاشته شده درزمین گاه به ۵۰ تا ۶۰ سال پیش برمیگردد.زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها امری اجتناب ناپذیراست که مابا آن مواجه هستیم. این باعث میشود که ذرات ناشی از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها بمرور وارد آب مصرفی ما شود. بهترین راه این است که با استفاده ازتصفیه کننده های آب، این ذرات را از آب آشامیدنی خودجدا کنیم.

۵ – بهبود طعم چای ، قهوه و غذا

بااستفاده از آب تصفیه کن های خانگی شما به سرچشمه ای از آب سالم، گواراوعاری ازهرگونه ناخالصی وماده شیمیایی دسترسی خواهید داشت که میتوانید از آن نه تنها برای آشامیدن بلکه برای پخت و پز، شستشوی میوه هاو سبزیجات،دم کردن چای، درست کردن قهوه و حتی آبیاری گیاهان خانگی خوداستفاده کنید و اثرمعجزه آسای آن را مشاهده کنید. هیچ محدودیتی درموارد استفاده از این آب گوارا و سالم نیست.

۶ – صرفه جویی دروقت و هزینه

بله! درست متوجه شدید.

مامعتقدهستیم تصفیه کردن آب هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت و پرسود است. آیا دقت کرده ایدکه قیمت یک بطری آب معدنی از قیمت یک بطری بنزین بسیار گرانتر است؟ این درحالی است که دربسیاری از موارد، نه تنها کیفیت آب های داخل بطری بهتر از آب لوله کشی نیست بلکه گاه بدتر از آن است.
واضح است که بیشتر پولی که شمابرای خرید آب معدنی پرداخت میکنیددرواقع هزینه های بسته بندی آن است.همان چیزی که نهایتا سر ازسطل آشغال درمی آورد. دستگاه تصفیه آب خانگی یک کارخانه کوچک تولید آب سالم و بهداشتی درآشپزخانه ی شماست که بانظارت وکنترل خودشما، آب سالم وبهداشتی برای خانواده تان تولید میکند.

از طرف دیگرنوشیدن آب سالم وتصفیه شده خانواده شما را از بسیاری از بیماری ها مصون نگه داشته و عملکرد اندام های داخلی بدن شما را بهبود می بخشد. خستگی و بی حوصلگی را از شما دور کرده وباعث شادابی و سرزندگی شما خواهد شد. تجربه نشان داده است که استفاده طولانی مدت از آب تصفیه شده باعث کاهش هزینه های پزشکی ودرمانی یک خانواده می شود. به همین دلیل است که مامعتقدیم خرید #تصفیه_آب یک سرمایه گذاری پرسود است.

۷ – حفاظت ازمحیط زیست

#دستگاه_آب_تصفیه_کن یک کارخانه کوچک تصفیه آب در منزل شما هستند. استفاده از آب تصفیه شده باعث خواهد شدکه مصرف آب معدنی ها کمتر شود ودرنتیجه استفاده ازبطری های آب معدنی کمترشود. بطری های پلاستیکی وقتی بصورت زباله درطبیعت رها میشوند گاه صدها سال طول میکشد تا تجزیه شده و واردچرخه طبیعت شوند. با استفاده ازدستگاهای تصفیه آب زباله کمتری وارد طبیعت شده و درنتیجه محیط زیست پاکیزه ترخواهد ماند.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها