3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

هود داتیس مدل اپتیما مشکی

هود شومینه ای اپتیما مشکی ، برند داتیس از جنس تاج مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت و دارای سنسور می باشد .

  • 90
  • مشکی
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات داتیس

لوازم آشپزخانه داتیس Datees

مشخصات هود داتیس :

هود یکی از اجناس کاملا ضروری در هر خانه و محل زندگی می باشد. هود باعث پاکسازی هوا حین پخت می گردد. امروزه هود ها در انواع مخفی ، مورب ، شومینه ای ، زیرکابینتی ، آسانسوری و … وجود دارند. یکی از کارخانه های خاص و یونیک در تولید و عرضه هود های آشپزخانه با کیفیت ، داتیس می باشد. این شرکت سعی نموده تا تفاوت و خاص بودن را در آشپزخانه شما معنا نماید. هود آشپزخانه داتیس مدل اپتیما از نوع شومینه ، با نمای ظاهری شیشه سکوریت و بدنه مشکی و با سایز ۹۰ سانتی متر عرضه گردیده است.

ویژگی اصلی این هود شومینه داتیس صفحه نمایش لمسی است. موتور این هود دارای قدرت مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت به صورت ۳ دور است. موتور این هود دارای سیستم ایمنی و محافظ حرارتی می باشد. این محصول مجهز به سیستم عملکرد خودکار است. از دیگر ویژگی های این هود می توان به صفحه کلید لمسی ، ریموت کنترل ، سنسور ، نظافت آسان ، لامپ ، فیلتر آلومینیومی ۳ لایه قابل شست و شو اشاره نمود.

هود های داتیس دارای ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. شایان ذکر است نصب هود باید توسط تکنیسین شرکت داتیس انجام پذیرد.

ویژگی ها

ابعاد

طول : 90
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

نوع هود : شومینه ای
طرح هود : خمیده
ریموت کنترل :
صفحه نمایش :
سنسور دود و گاز :
نوع کلید هود : لمسی
نمای ظاهری هود : شیشه‌ مشکی
قدرت مکش موتور هود : 900 متر مکعب در ساعت
نوع فیلتر مصرفی هود : فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
مشخصات موتور هود : دارای موتور 3 سرعته
رنگ هود : مشکی
لامپ روشنایی هود :
ویژگیهای دیگر هود : نمای ظاهری هود خمیده، دارای موتور فلزی بی صدا ،دارای کاور آهنی رنگ مشکی، مجهز به سیستم Auto ( عملکرد خودکار)، دارای سنسور، دارای ریموت و تایمر، لامپ LED

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

کاتالوگ هود داتیس
دانلود بروشور هودهای داتیس
دانلود (998.57k)
راهنمای هودهای داتیس
دفترچه راهنمای هود داتیس Datees
دانلود (1.71M)

برچسب ها