3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر روشویی بلند کسری سری آذین کروم

وزن : 3000 گرم
ضخامت آبکاری : 20 میکرون
استاندارد ملی ایران به شماره 6679
استاندارد CE اروپا
ISO 9001 : 2009
5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

شیر آلات برای تنظیم میزان فشار آب و همینطور برای کنترل گرمی و سردی آب استفاده می شوند. از دیرباز تا کنون انسان پیوسته در جهت کنترل آب اقداماتی انجام داده است. از جمله این اقدامات اختراع شیرآلات بوده است. شرکت شیر آلات قهرمان با تجربه ی چندین ساله در ساخت شیرآلات در کشور و همچنین صادر به دیگر کشورهای جهان که این برند محبوب و همه پسند را یکی از رقیبان تولید شیرآلات در جهان کرده است. این کمپانی محبوب با استفاده از تکنولوژی برتر اقدام به ساخت شیرآلاتی کرده است که علاوه بر تنوع دارای قیمت مناسب و از همه مهمتر کیفیت بالا می باشد. از جمله این تولیدات شیر روشویی مدل آذین کرده است.

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله می باشند. کارتریج استفاده شده در شیر روشویی آذین از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 20 میکرون شده است.اندازه ی شیر روشویی در قسمت آبریز دارای ارتفاع 12 می باشد.

لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ و دو عدد شلنگ حصیری پیستوار 50 سانتی متری است. وزن این محصول 3000 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه بلند

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : روشویی (دستشویی،توکاسه)
ویژگیهای دیگر شیر : وزن : 3000 گرم، ضخامت آبکاری : 20 میکرون ،استاندارد ملی ایران به شماره 6679،استاندارد CE اروپا (ISO 9001 : 2009)،پنج سال ضمانت کلیه قطعات
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها