1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر دوش کسری سری سزار طلایی

وزن : 1785 گرم
ضخامت آبکاری : 20 میکرون
استاندارد ملی ایران به شماره 6679
استاندارد CE اروپا
ISO 9001 : 2009
5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • طلایی (Gold) طلایی (Gold)
موجود
32,500,000 ریال
تخفیف 7,150,000 ریال
25,350,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

از دیرباز تا کنون انسان پیوسته در جهت کنترل آب اقداماتی انجام داده است. از جمله این اقدامات اختراع شیرآلات بوده است. وجود شیر آلات در منزل امری انکار ناپذیر است و علاوه بر وجود ملزم آن در منزل، زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون می بخشد. تهیه ی آب آشامیدنی اولین قدم و رساندن این آب آشامیدنی به دست مصرف کننده با همان کیفیت امری دیگر است. شرکت شیر آلات کسری با تجربه ی چندین ساله در ساخت شیرآلات در کشور و همچنین صادر به دیگر کشورهای جهان که این برند محبوب و همه پسند را یکی از رقیبان تولید شیرآلات در جهان کرده است. این کمپانی محبوب با استفاده از تکنولوژی برتر اقدام به ساخت شیرآلاتی کرده است که علاوه بر تنوع دارای قیمت مناسب و از همه مهمتر کیفیت بالا می باشد. از جمله این تولیدات شیر دوش حمام مدل سزار طلایی کرده است.

کارتریج استفاده شده در شیر دوش (حمام) سزار طلایی از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله می باشند. اندازه ی شیر دوش (حمام) در قسمت فاصله ی بین لوله های آب 18 سانتی متر است و خروجی شیلنگ به اندازه 20 میلیمتر است.

بدنه ی محصولات کسری از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری آب طلا با ضخامت 20 میکرون و لایه ی نازک pvd برای تثبیت رنگ به کار رفته است.لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ است. وزن این محصول 1785 گرم می باشد.

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : حمام (دوش)
ویژگیهای دیگر شیر : وزن : 1785 گرم،ضخامت آبکاری : 20 میکرون،استاندارد ملی ایران به شماره 6679،استاندارد CE اروپا (ISO 9001 : 2009)، 5 سال ضمانت کلیه قطعات
رنگ شیرآلات : رنگ طلایی (Gold)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها