2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر آفتابه کسری سری سزار

وزن : 1285 گرم

ضخامت آبکاری : 20 میکرون

استاندارد ملی ایران به شماره 6679

استاندارد CE اروپا

ISO 9001 : 2009

5 سال ضمانت کلیه قطعات

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
23,800,000 ریال
تخفیف 5,240,000 ریال
18,560,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

استفاده از آب امری حیاتی و وجود شیر آلات در منزل امری انکار ناپذیر است و علاوه بر وجود ملزم آن در منزل، زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون می بخشد. تهیه ی آب آشامیدنی اولین قدم و رساندن این آب آشامیدنی به دست مصرف کننده با همان کیفیت امری دیگر است. شیر آلات برای تنظیم میزان فشار آب و همینطور برای کنترل گرمی و سردی آب استفاده می شوند. از دیرباز تا کنون انسان پیوسته در جهت کنترل آب اقداماتی انجام داده است. از جمله این اقدامات اختراع شیرآلات بوده است. شرکت شیر آلات کسری با تجربه ی چندین ساله در ساخت شیرآلات در کشور و همچنین صادر به دیگر کشورهای خاورمیانه که این برند محبوب و همه پسند را یکی از رقیبان تولید شیرآلات کرده است. این کمپانی محبوب با استفاده از تکنولوژی برتر اقدام به ساخت شیرآلاتی کرده است که علاوه بر تنوع دارای قیمت مناسب و از همه مهمتر کیفیت بالا می باشد. از جمله این تولیدات شیر توالت (آفتابه) مدل سزار کرده است.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله می باشند. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) در قسمت فاصله ی بین لوله های آب 18 سانتی متر است و خروجی شیلنگ به اندازه 20 میلیمتر است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) سزار از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات کسری از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 20 میکرون شده است.لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ است. وزن این محصول 1285 گرم می باشد.

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آفتابه (توالت)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها