3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای اخوان کد G35-S


    خانواده محصول :    اخوان
    نمای ظاهری :          شیشه مشکی
    تعداد شعله :          پنج شعله و پلوپز بغل
    جنس صفحه :         شیشه
    شعله برقی :           ندارد
    وک :                      دارد
    طول گاز :               86cm
    عرض گاز :             50cm
    قطر گاز :                ندارد

57,120,000 ریال
تخفیف 6,850,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت اخوان

لوازم آشپزخانه اخوان

اجاق گاز جزو ضروری ترین اجزای تشکیل دهنده آشپزخانه میباشید اجاق گازها به سه گونه مبله ، صفحه ای(توکار) و رومیزی میباشند. اجاق گازهای مبله میتوانند دارای فر نیز باشند درحالی که اجاق گازهای صفحه ای فاقد فر بوده  و باید فر جداگانه خریداری شود. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست.

مزایا و معایب اجاق گازهای مبله و صفحه ای : اجاق گازهای مبله قدرت حرارتی بیشتری نسبت به صفحه ای داشته ولی اشغال فضای بیشتر  در آشپزخانه های کوچک نسبت به  اجاق گازصفحه ای از معایب و نقاط ضعف آن میباشد

اجاق گازهای صفحه ای اخوان از لحاظ جنس صفحه به سه دسته شیشه ای ، استیل ، شیشه_استیل تقسیم میشوند و از لحاظ نمای ظاهری به انواع شیشه مشکی ، شیشه مشکی_استیل ، شیشه مشکی_استیل با استیل آجدار( ضدخش) ، شیشه آینه ای ، شیشه آینه ای_استیل ، استیل ، استیل آجدار میباشد و از لحاظ نوع انرژی مصرفی( گازی  یا برقی) فقط به صورت گازی تولید میشود.

نمای ظاهری این گاز شیشه ی schott ایتالیا است که در دمای 500 درجه بالای صفر و 500 درجه پایین صفر فشرده شده و در برابر حرارت بسیار مقاوم است،اگرچه در صورت بروز هرگونه مشکل تا 2 سال ضمانت تعویض اجاق گاز را به همراه دارد.

شعله پلوپز آن در سمت راست گاز قرار دارد و جنس این سر شعله ها از چدن بوده و برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع میتوان استفاده کرد.شعله ی پلوپز دارای وک است به این معنی که شعله ی پلوپز دو حالته است. 

اجزاو قطعات این گاز SABAF  ایتالیا بوده است. از نظر راندمان احتراق 25% بیشتر از حد استاندارد دیگر گازهای رومیزی بوده که به این معنی است که قدرتی مشابه گازهای مبل یا غیر رومیزی دارد و سرعت به جوش آمدن آب و پختن غذا را بالاتر برده است. از نظر اندازه دارای طول 86 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای 5 شعله ی رومیزی است.

اجاق گاز صفحه ای اخوان کد G35s: پنج شعله بوده و دارای صفحه شیشه ای که لبه ان (دور تا دور)  ابزارکاری شده(تراش خورده) و قطعات  ایتالیایی میباشد

 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 86
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : شیشه
نمای ظاهری : شیشه مشکی
تعداد شعله : 5 شعله
تایمر :
وضعیت وک (پلوپز) : دوال (پلوپز دوحالته) دارد
ترموکوپل :
منبع انرژی : گاز شهری
فندک الکتریکی :
محل قرار گرفتن پلوپز : بغل اجاق سمت راست
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : با شعله پخش كن High Efficiency , سری جديد ايتاليايی با لبه تراش خورده، با راندمان بيشتر و آلايندگی كمتر , اجزا و قطعات ايتاليايی SABAF , با سطح مصرف انرژی A و دارای 20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم
تعداد سرشعله پلوپز : 1 سر شعله پلوپز
تعداد سرشعله بزرگ : 1 سرشعله بزرگ
تعداد سرشعله متوسط : 2 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک : 1 سرشعله کوچک

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها