19 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز صفحه استیل 6 شعله استیل البرز کد S6121

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-6121 دارای نمای استیل 6 شعله از جنس صفحه استیل دارای شعله پخش کن چدنی و داراي وک با ابعاد 120 در 51 سانتیمتر می باشد .

79,050,000 ریال
تخفیف 12,650,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات استیل البرز

لوازم آشپزخانه استیل البرز

اکثر خانه ها نیاز به آشپزخانه داردن و نیاز هر فرد به مصرف غذا امری انکار ناپذیر می باشد که در همین راستا اجاق گاز جزو ضروری ترین اجزای تشکیل دهنده آشپزخانه میباشید اجاق گازها به سه گونه مبله ، صفحه ای (توکار) و رومیزی میباشند. اجاق گازهای مبله میتوانند دارای فر نیز باشند درحالی که اجاق گازهای صفحه ای فاقد فر بوده  و باید فر جداگانه خریداری شود. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست.

کارخانه استیل البرز تولید کننده و صادر کننده محصولات آشپزخانه از قبیل سینک، گاز، فر و انواع گازها می توان اشاره کرد. این برند محبوب خانواده ایرانی سال هاست با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی دنیا سطح کیفیت مصرف خانواده ایرانی را ارتقا بخشیده و تنوع را چاشنی این کیفیت کرده است. حال این کارخانه اقدام به ساخت گاز صفحه ای به نام S6121 کرده است.

نمای ظاهری این گاز استیل است استیل این محصول از محصول استنلس استیل می باشد. ترموکوپل این گاز محصول cast futura اسپانیا می باشد. ترموکوپل وسیله ای است در گاز که در موقع استفاده از گاز حرارات دیده و گرم شده و پس از آن اگر بنا به دلیلی شعله به صورت خودکار خاموش شد مثلا باد زد یا غذا سر رفت، به محض سرد شدن ترموکوپل، گاز قطع شده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید. دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

جنس این سر شعله ها از چدن بوده که رنگ آن ثابت و با لعاب مات است. شعله پلوپز وسط گاز و بالا قرار دارد و این شعله دارای وک است به این معنی که شعله گاز دارای پلوپز دوحالته است.دارای دو شعله بزگ در وسط اجاق گاز می باشد. ولوم های این گاز در دو طرف تقسیم شده و با فاصله ی بیشتری نسبت به سر شعله ها قرار دارد که سر شعله ها را از گرما مسون نگه می دارد. برای شست و شوی آن به راحتی از آب و سرکه یا آب و تاید و نمک میتوان استفاده کرد.شکل ظاهری گارد سر شعله ها به نحوی است که امکان نگهداری از قابلمه و ظروف و جلوگیری از سر خوردن راحت آن را می کند. همچنین سر شعله ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند.برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست.

اجزاء و قطعات این گاز defendi ایتالیا بوده است.از نظر اندازه دارای طول 120 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای6 شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A  را به خود اختصاص داده است.

 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 120
عرض : 51

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : استیل
نمای ظاهری : استیل ساده
تعداد شعله : 6 شعله
تایمر :
وضعیت وک (پلوپز) : دوال (پلوپز دوحالته) دارد
ترموکوپل :
منبع انرژی : تنظیم با گاز شهری و گاز مایع
فندک الکتریکی :
محل قرار گرفتن پلوپز : وسط اجاق
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : مجهز به 2 شعله شف، مجهز به ترموکوپل Cast futura ايتاليا ،مشعل گاز سوز DEFENDI ایتالیا،شیرهای آلومنیومی DEFENDI ایتالیا با زاويه چرخش 160 درجه، صفحه ضد زنگ استیل بصورت (خش دار و براق) ، لوازم جانبی شیرپولیش ، زه دور سینی ، پايه رگلاژ ، 18ماه گارانتی
تعداد سرشعله پلوپز : 2 سر شعله پلوپز
تعداد سرشعله بزرگ : 1 سرشعله بزرگ
تعداد سرشعله متوسط : 2 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک : 1 سرشعله کوچک

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

دانلود

راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF1
صفحات 1تا 4 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.59M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF2
صفحات 5 تا 8 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.57M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF3
صفحات 9 تا 11 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.74M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرزPDF4
صفحات 12 تا 15 کاتالوگ اجاق گازهای استیل البرز
دانلود (1.43M)
راهنمای اجاق گاز استیل البرز
راهنمای اجاق گاز استیل البرز
دانلود (699.03k)

برچسب ها