41 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات آبتین سفید کسری

 شیرآلات کسری Kasra مدل آبتین سفید شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه آبتین سفید کسری/ شیر دوش آبتین سفید کسری/ شیر روشویی آبتین سفید کسری/ شیر ظرفشویی آبتین سفید کسری

موجود
83,500,000 ریال
تخفیف 18,370,000 ریال
65,130,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

این ست شیرآلات کسری شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه آبتین سفید کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) آبتین سفید، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) آبتین سفید از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1450 گرم می باشد.

2-شیر دوش آبتین سفید کسری

اندازه ی شیر حمام مدل آبتین سفید، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز شیر دارای اندازه ی 12 سانتی متر می باشد. شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است.

کارتریج استفاده شده در شیر حمام آبتین سفید از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1910 گرم می باشد.

3-شیر روشویی آبتین سفید کسری

اندازه ی شیر روشویی مدل آبتین سفید، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز شیر دارای اندازه ی 30 سانتی متر می باشد. شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی آبتین سفید از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1400 گرم می باشد.

4-شیر ظرفشویی آبتین سفید کسری

اندازه ی شیر ظرفشویی مدل آبتین سفید، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز شیر دارای اندازه ی 30 سانتی متر می باشد. شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبتین سفید از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1750 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ سفید (White)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها