9 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات سیروان کسری

 شیرآلات کسری Kasra مدل سیروان شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه سیروان کسری/ شیر دوش سیروان کسری/ شیر روشویی سیروان کسری/ شیر ظرفشویی سیروان کسری

نا موجود
33,560,000 ریال
تخفیف 7,380,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

این ست شیرآلات کسری شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه سیروان کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) سیروان، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) سیروان از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است. رنگ بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که به محصول رنگ و جلوه ای بی نظیر می بخشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 2120 گرم می باشد.

2-شیر دوش سیروان کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر دوش سیروان، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز اندازه ی آبریز 8 می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر دوش سیروان از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به سرویس شما می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 2750 گرم می باشد.

3-شیر روشویی سیروان کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی روشویی سیروان، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز دارای اندازه 12 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی سیروان، از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است. شکل ظاهری این محصول کروم می باشد و سطح محصول دارای رنگ براق می باشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1700 گرم می باشد.

4-شیر ظرفشویی سیروان کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی سیروان، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 30 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی سیروان، از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که زیبایی چشم نوازی به این محصول می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1990 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت راست

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها