13 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات تنسو مینی کسری

 شیرآلات کسری Kasra مدل تنسو مینی شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه تنسو مینی کسری/ شیر دوش تنسو مینی کسری/ شیر روشویی تنسو مینی کسری/ شیر ظرفشویی تنسو مینی کسری

نا موجود
19,400,000 ریال
تخفیف 4,270,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

این ست شیرآلات کسری شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه تنسو مینی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) تنسو مینی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) تنسو مینی از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. رنگ بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که به محصول رنگ و جلوه ای بی نظیر می بخشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1295 گرم می باشد.

2-شیر دوش تنسو مینی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر دوش تنسو مینی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز اندازه ی آبریز 14 می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر دوش تنسو مینی از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به سرویس شما می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1610 گرم می باشد.

3-شیر روشویی تنسو مینی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی روشویی تنسو مینی، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. در قسمت آبریز دارای اندازه 9 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر روشویی تنسو مینی، از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است. شکل ظاهری این محصول کروم می باشد و سطح محصول دارای رنگ براق می باشد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1195 گرم می باشد.

4-شیر ظرفشویی تنسو مینی کسری

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر ظرفشویی تنسو مینی، طول دسته آن 10 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است. اندازه در قسمت آبریز 20 سانتی متر می باشد.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی تنسو مینی، از ضخامت 35 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس کروم می باشد که زیبایی چشم نوازی به این محصول می دهد.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1350 گرم می باشد.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها