14 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیرآلات تتراس قهرمان

 شیرآلات قهرمان مدل تتراس شامل محصولات زیر می باشد :

شیر آفتابه تتراس قهرمان / شیر دوش تتراس قهرمان / شیر روشویی تتراس قهرمان / شیر ظرفشویی تتراس قهرمان

موجود
90,030,000 ریال
تخفیف 14,400,000 ریال
75,630,000 ریال

محتویات بسته

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

 این ست شیرآلات قهرمان شامل محصولات زیر هست :

1-شیر آفتابه تتراس قهرمان

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) در قسمت فاصله ی بین لوله های آب 18 سانتی متر است و خروجی شلنگ به اندازه 20 میلیمتر است.

کارتریج استفاده شده در شیر توالت (آفتابه) تتراس سدال اسپانیا و از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ است.

2-شیر دوش تتراس قهرمان

کارتریج استفاده شده در شیر دوش (حمام) تتراس سدال اسپانیا و از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است. شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر دوش (حمام) در قسمت فاصله ی بین لوله های آب 18 سانتی متر است و خروجی شیلنگ به اندازه 20 میلیمتر است.

بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ است.

3-شیر روشویی تتراس قهرمان

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. کارتریج استفاده شده در شیر روشویی تتراس سدال اسپانیا و از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است. بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.اندازه ی شیر روشویی در قسمت آبریز دارای ارتفاع 22 می باشد.

لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ ودو عدد شلنگ حصیری پیستوار 50 سانتی متری است.

4-شیر ظرفشویی تتراس قهرمان 

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی تتراس سدال اسپانیا و از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است.شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. اندازه ی شیر ظرفشویی در قسمت آبریز تا سینک 40 سانتی متر می باشد.

لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ ، دوعدد شیلنگ پیستوار حصیری 50 سانتی است.

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : علم ثابت
اندازه پایه روشویی : علم پایه کوتاه

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت چپ

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : بسته شیرالات (ست 4 تایی )
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها