8 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک توکار اخوان کد 300S

سینک ظرفشویی اخوان مدل 300S طرح (یاسمینا Yasmina ) از نوع گروه فانتزی و بصورت توکار می باشد . طول سینک 120 و عرض آن 50 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون و دارای دو لگن عمیق سمت راست و سمت چپ می باشد . و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

32,030,000 ریال
تخفیف 3,840,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت اخوان

لوازم آشپزخانه اخوان

سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح ها و مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کدs 300 است.

این سینک از نوع سینک های فانتزی و توکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود 8/0 میلیمتر است. سینک های اخوان به دلیل استفاده کروم، از درخشانی و زیبایی چشم نوازی برخوردار است. دارای دو لگن است. عمق سینک بزرگتر 19 سانتی متر وسینک کوچکتر 17 سانتیمتراست و فاصله ی بین دو لگن 2 سانتی متر است.سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای یک عدد سینی است که محل آبریز سینی به صورتی است که آب داخل خود سینک میریزد وی دیگر سوراخ کوچک در سینی وجود ندارد. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد.شما می توانید در هنگام سفارش نوع لگن (راست یا چپ) سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این سری از سینک ها جا مایعی هم وجود ندارد. طراحی ساده سینی ظرفشویی یکی از حسن های این سینک می باشد.

این سینک دارای طول 120سانتی متر در عرض 60 سانتی متر است. با خرید سینک های فانتزی، سبد پلاستیکی باکسی، تخته گوشت پلاستیکی و دیگر متعلقات نیز داخل محصول به شما تحویل داده می شود.

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : فانتزی
نوع سینک : توکار
نوع استیل : استیل معمولی

ابعاد

طول : 120
عرض : 50

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : دو لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 200 میلیمتر
ضخامت ورق : 1 میلیمتر
قطر سینک گرد :
ویژگیهای دیگر سینک : متعلقات » سیفون – سبد پلاستیکی – بست و زیر آب، دارای 10 سال گارانتی
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها