5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 532SF

 اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 532SF با قطعات ایتالیایی

  • دارای 5 شعله
  • پلوپز دوحالته دوال
  • پلوپز در وسط اجاق
  • ابعاد : 89x51 سانتیمتر
  • از جنس استیل
  • شبکه چدنی لعابدار
  • دارای نشان استاندارد ایران
  • فندک اتوماتیک
  • توان حرارتی 11kw
74,600,000 ریال
تخفیف 13,430,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

لوازم خانگی کن Can

محفظه ای که بر روی آن آشپزی می کنیم اجاق گاز می باشد و می توان گفت قلب تپنده هر آشپزخانه ای می باشد. اجاق گاز در انواع مختلفی وجود دارد، چه به لحاظ تنوع در جنس و چه به لحاظ تنوع در طراحی و شکل دارای انواع مختلفی می باشد.

اجاق گازها به سه گونه مبله ، صفحه ای(توکار) و رومیزی میباشند. اجاق گازهای مبله میتوانند دارای فر نیز باشند درحالی که اجاق گازهای صفحه ای فاقد فر بوده  و باید فر جداگانه خریداری شود. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست.

کارخانه کن تولید کننده و صادر کننده محصولات آشپزخانه از قبیل سینک، گاز، فر و انواع گازها می توان اشاره کرد. این برند محبوب خانواده ایرانی سال هاست با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی دنیا سطح کیفیت مصرف خانواده ایرانی را ارتقا بخشیده و تنوع را چاشنی این کیفیت کرده است. حال این کارخانه اقدام به ساخت گاز صفحه ای به نام 518SX کرده است.

نمای ظاهری این گاز استیل است. می باشد. اجاق گازهای صفحه ای کن دارای گارانتی 18 ماه می باشد. ولوم ها در قسمت وسط گاز قرار دارند و در پشت این ولوم ها یک نوار استیل برای حفاظت ولوم ها از گرما را دارد در زیر این ولوم ها یک نوار استیل وجود دارد که ولوم ها بالاتر میآیند و مشخص تر می شوند.

جنس این سر شعله ها از چدن لعابدار بوده که رنگ آن ثابت و با لعاب مات است. شعله پلوپز این گاز در وسط قرار دارد. برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع میتوان استفاده کرد که کاملا هم شیشه گاز را تمیز میکند و گارد سر شعله ها را. شکل ظاهری گارد سر شعله ها به نحوی است که امکان نگهداری از قابلمه و ظروف و جلوگیری از سر خوردن راحت آن را می کند. همچنین سر شعله ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند. برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست.

اجزاء و قطعات این گاز defendi ایتالیا بوده است. از نظر اندازه دارای طول 91  سانتی متر و عرض 51  سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای 5 شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A  را به خود اختصاص داده است.

 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 89
عرض : 51

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : استیل
نمای ظاهری : استیل
تعداد شعله : 5 شعله
تایمر :
وضعیت وک (پلوپز) : دوال (پلوپز دوحالته) دارد
ترموکوپل :
منبع انرژی : تنظیم با گاز شهری و گاز مایع
فندک الکتریکی :
محل قرار گرفتن پلوپز : وسط اجاق
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : رده مصرف انرژی A،سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid ،نوع سرشعله و نوع شیرdefendi ایتالیا،نوع ولوم دستی،جنس شبکه چدنی لعابدار،اقلام همراه :چدنی وک + قهوه جوش، 18 ماه گارانتی
تعداد سرشعله پلوپز : 1 سر شعله پلوپز
تعداد سرشعله بزرگ : 1 سرشعله بزرگ
تعداد سرشعله متوسط : 2 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک : 1 سرشعله کوچک

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها