34 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 518M

 اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 518M با قطعات ایتالیایی

  • دارای 5 شعله
  • پلوپز دوحالته دوال
  • پلوپز در وسط اجاق
  • ابعاد : 91x51 سانتیمتر
  • از جنس استیل
  • شبکه چدنی لعابدار
  • دارای نشان استاندارد ایران
  • فندک اتوماتیک
  • توان حرارتی 11kw
69,750,000 ریال
تخفیف 12,550,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

لوازم خانگی کن Can


کلیه اجاق گازهای کن دارای گرید انرژی A هستند و کلیه قطعات اصلی اجاق گاز ساخت شرکت DEFENDI ایتالیا میباشند.این شرکت(CAN)، در تولیدات خود من جمله  اجاق گازها داری استانداردهای ISO9001-2008 و اولین و تنها دارنده نشان استاندارد اتحادیه اروپا (CE-ORGINAL) است.کلیه اجاق گازها دارای ۲۴ ماه ضمانت (اجاق گازهای شیشه ای دارای ۱۸ ماه ضمانت شی شه) و یک عمر خدمات پس از فروش میباشند.نصب اجاق گازها در سراسر کشور رایگان است و توان حرارتی شعله ها : ۳KW*1/75KW*1KW و۴KW است.

در هر خانه ای که آشپزخانه موجود می باشد و آشپزی در آن انجام میگیرد اجاق گاز جزو ضروری ترین اجزای تشکیل دهنده آشپزخانه میباشید اجاق گازها به سه گونه مبله ، صفحه ای(توکار) و رومیزی میباشند. اجاق گازهای مبله میتوانند دارای فر نیز باشند درحالی که اجاق گازهای صفحه ای فاقد فر بوده  و باید فر جداگانه خریداری شود. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست.

اجاق گازهای صفحه ای کن از لحاظ جنس صفحه به سه دسته شیشه ای ، استیل ، شیشه_استیل تقسیم میشوند و از لحاظ نمایظاهری به انواع شیشه مشکی ، شیشه مشکی_استیل ، شیشه مشکی_استیل با استیل آجدار( ضدخش) ، شیشه آینه ای ، شیشه آینه ای_استیل ، استیل ، استیل آجدار میباشد و از لحاظ نوع انرژی مصرفی( گازی یا برقی) فقط به صورت گازی تولید میشود. دارای گارانتی 18 ماه می باشد.

نمای ظاهری این گاز شیشه ی مشکی به همراه نوار استیل در زیر ولوم ها است شیشه این محصول سکوریت مقاوم به حرارت تا دمای 300 درجه سانتی گراد می باشد. ترموکوپل این گاز محصول ultra rapid اسپانیا می باشد. ترموکوپل وسیله ای است در گاز که در موقع استفاده از گاز حرارات دیده و گرم شده و پس از آن اگر بنا به دلیلی شعله به صورت خودکار خاموش شد مثلا باد زد یا غذا سر رفت، به محض سرد شدن ترموکوپل، گاز قطع شده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید.

جنس این سر شعله ها از چدن بوده که رنگ آن ثابت و مات است. شعله پلوپز وسط گاز قرار دارد و این شعله دارای وک است به این معنی که شعله گاز دارای پلوپز دوحالته است. برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع میتوان استفاده کرد که کاملا هم شیشه گاز را تمیز میکند و گارد سر شعله ها را.شکل ظاهری گارد سر شعله ها به نحوی است که امکان نگهداری از قابلمه و ظروف و جلوگیری از سر خوردن راحت آن را می کند. همچنین سر شعله ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند. برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست.

اجزاء و قطعات این گاز defendi ایتالیا بوده است.از نظر اندازه دارای طول 88 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای 5 شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A  را به خود اختصاص داده است.

 

ویژگی ها

ابعاد

طول : 91
عرض : 51

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : استیل
نمای ظاهری : استیل
تعداد شعله : 5 شعله
تایمر :
وضعیت وک (پلوپز) : دوال (پلوپز دوحالته) دارد
ترموکوپل :
منبع انرژی : تنظیم با گاز شهری و گاز مایع
فندک الکتریکی :
محل قرار گرفتن پلوپز : وسط اجاق
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : رده مصرف انرژی A،سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid ،نوع سرشعله و نوع شیرdefendi ایتالیا،نوع ولوم دستی،جنس شبکه چدنی لعابدار،اقلام همراه :چدنی وک + قهوه جوش، 18 ماه گارانتی
تعداد سرشعله پلوپز : 1 سر شعله پلوپز
تعداد سرشعله بزرگ : 1 سرشعله بزرگ
تعداد سرشعله متوسط : 2 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک : 1 سرشعله کوچک

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها