1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر آفتابه اهرمی رنگ مشکی کسری سری آبتین

وزن:1450 گرم

 ضخامت آبکاری:20  میکرون

 استاندارد ملی ایران به شماره 6679

 استاندارد CE اروپا

  ISO 9001:2008

 5 سال ضمانت کلیه قطعات 

  • مشکی (Black)
نا موجود
تخفیف 0 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات بهداشتی کسری

از دیر باز تا کنون استفاده از آب چه برای آشامیدن و چه برای شست و شو امری اجتناب ناپذیر است. از این رو رساندن آب به دست مصرف کننده امری بس مشکل است چرا که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب باید به نوع استفاده از شیر آب هم توجه کرد که از نوع استاندارد باشد بدلیل اینکه دارای سرب همراه با آب نباشد. یکی از مواردی که در دکوراسیون و زیبایی منزل حائز اهمیت است استفاده از شیرآلات متناسب با منزل است. کارخانه ی شیر آلات کسری یکی از پیشگامان تولید شیر آلات در ایران می باشد که وارد کننده قطعاتی از قبیل کارتریج، روشویی، علم دوش و دیگر قطعات از کشور ایتالیا، جمهوری چک و چین می باشد. یکی از تولیدات این کارخانه که مورد پسند بسیاری از خانواده ها است شیر توالت (آفتابه) آبتین مشکی می باشد.

شیرآلات کسری دارای گارانتی 5 ساله است. اندازه ی شیر توالت (آفتابه) آبتین مشکی، فاصله ی بین دو لوله 18 سانتی متر است و طول دسته آن 13 سانتی متر است. بدنه ی شیر اهرمی است.

کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی آبتین مشکی از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است.بدنه ی این محصول کسری از جنس pvd می باشد که به معنی رنگ تقویت شده روی محصول است که در برابر آب و هوا کاملا سالم باشدو زیبایی خود را حفظ کند.

ضخامت آبکاری این محصول 20 میکرون می باشد.همچنین دارای استاندارد CE از اروپا و ISO9001 می باشد. وزن این محصول 1450 گرم می باشد.

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر دوش / توالت

سمت دستگیره اهرم : اهرم سمت وسط

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آفتابه (توالت)
رنگ شیرآلات : رنگ مشکی (Black)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها