کن

قیمت هود کن در فروشگاه هودینگ نمایندگی کن
کن یکی از بهترین‌ها در بین ایرانی‌ها هست. این شرکت اولین تولیدکننده هود در ایران بوده و استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ضمانت ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش دائمی داره. هود کن به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا هم صادر میشه و استاندارد ایران و اروپا هم داره. کن نمادی است از مدیریت موفق، که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن‌آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود. از این محصول با نام هود یاد شده است. به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می‌کشد.


گواهینامه ها و افتخارات شرکت کن :
1. استاندارد بین المللی FCC-kitchen appliances در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا .
2. لوح سپاس اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان
3. نشان ویژه ی مدیریت برتر در تولید تجهیزات آشپزخانه
4. اعطای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان
5. برنده جایزه ی بزرگ ترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا
6. محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان چهره ماندگار کیفیت ایران

برای اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری برای خرید بهتر هود آشپزخانه به این مقاله مراجعه کنید

نمایش 37 - 48 از 110 آیتم
  • هود جزیره کن مدل 1400 رنگ مشکی

    هود شومینه ای کن مدل 1400 جزیره Island در رنگ شیشه مشکی سایز 90 سانتیمتر تولید شده است که دارای ریموت کنترل و کنترل پنل لمسی با موتور توربو تکنولوژی ساخت ایتالیا می باشد .

  • هود کن مدل 1510 سنسوردار

    هود شومینه ای کن مدل 1510 رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) مجهز به سنسور دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90 و 80 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل 1510M

    هود شومینه ای کن مدل 1510M رنگ مشکی با نوار دور استیل با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) مجهز به سنسور دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 80 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل 1520

    هود شومینه ای کن مدل 1520 رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) مجهز به سنسور دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 80 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل Prestige پرستیژ مشکی

    هود شومینه ای کن مدل پرستیژ رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) مجهز به سنسور دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 75 سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل پادنا مشکی

    هود شومینه ای کن مدل پادنا رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل پادنا سفید

    هود شومینه ای کن مدل پادنا رنگ سفید با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90  سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل پارمیس

    هود شومینه ای کن مدل پارمیس رنگ مشکی Parmys با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90    سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل پارمیس Parmys-M

    هود شومینه ای کن مدل پارمیس Parmys-M رنگ مشکی دارای نوار استیل پایین هود با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل پاردیک مشکی

    هود شومینه ای کن مدل پاردیک Pardyc رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90 سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل Pardyc پاردیک سفید

    هود شومینه ای کن مدل پاردیک Pardyc رنگ سفید با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، تایمر و پنل لمسی در ابعاد 90 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل پاترا

    هود شومینه ای کن مدل پاترا Patra رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، درب جک گازی ،تایمر و پنل لمسی در ابعاد 80 سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: