کن

قیمت هود کن در فروشگاه هودینگ نمایندگی کن
کن یکی از بهترین‌ها در بین ایرانی‌ها هست. این شرکت اولین تولیدکننده هود در ایران بوده و استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ضمانت ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش دائمی داره. هود کن به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا هم صادر میشه و استاندارد ایران و اروپا هم داره. کن نمادی است از مدیریت موفق، که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن‌آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود. از این محصول با نام هود یاد شده است. به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می‌کشد.


گواهینامه ها و افتخارات شرکت کن :
1. استاندارد بین المللی FCC-kitchen appliances در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا .
2. لوح سپاس اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان
3. نشان ویژه ی مدیریت برتر در تولید تجهیزات آشپزخانه
4. اعطای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان
5. برنده جایزه ی بزرگ ترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا
6. محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان چهره ماندگار کیفیت ایران

برای اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری برای خرید بهتر هود آشپزخانه به این مقاله مراجعه کنید

نمایش 49 - 60 از 110 آیتم
  • هود شومینه ای کن مدل پانیسا

    هود شومینه ای کن مدل پانیسا Panisa رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، درب جک گازی ،تایمر و پنل لمسی در ابعاد 80 سانتیمتر تولید می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود کن مدل پانیذ

    هود شومینه ای کن مدل پانیذ Paniz رنگ مشکی با نمای مورب ( هود کج ،شیب دار) دارای ریموت کنترل ، درب جک گازی ،تایمر و پنل لمسی در ابعاد 80 سانتیمتر تولید می شود .

  • هود شومینه ای کن مدل پارمیدا طلایی

     هود کن مدل پارمیدا (parmyda) دارای زه طلایی از نوع شومینه ای طرح مورب با ریموت کنترل دارای 24 ماه گارانتی از شرکت کن و تخفیف ویژه هودینگ

  • هود شومینه ای کن مدل کارینا Carina

     هود جدید شرکت  کن مدل کارینا (Carina) از نوع شومینه ای طرح مورب با ریموت کنترل در ابعاد 90 سانت رنگ مشکی  دارای 24 ماه گارانتی از شرکت کن و بهمراه تخفیف ویژه فروشگاه هودینگ ارائه می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل پانیا Pania

     هود جدید شرکت  کن مدل پانیا pania  از نوع شومینه ای طرح مورب با ریموت کنترل در ابعاد 90 سانت رنگ طوسی دارای 24 ماه گارانتی از شرکت کن و بهمراه تخفیف ویژه فروشگاه هودینگ ارائه می شود .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی کن مدل آرتیما 4

    هود جدید شرکت کن مدل آرتیما 4  در ابعاد 70 سانت رنگ مشکی دارای سیستم روشنایی هود Artima 4 لامپ SMD است که در قسمت زیرین هود تعبیه شده است.از دیگر مشخصات این هود می توان به فیلتر آلومینیومی و صفحه کلید مکانیکی اشاره کرد.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل آمور Amor

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل آمور Amor از محصولات پاییز این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ شیشه مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .  

  • هود شومینه ای کن مدل 1420 مشکی

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل 1420 از محصولات پاییز 98 شرکت کن می باشد که دارای طرح فلت است و در رنگهای شیشه مشکی -استیل -سفید - کرم و در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید میشود.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل 1430 مشکی

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل 1430 از محصولات پاییز 98 شرکت کن می باشد که دارای طرح فلت است و در رنگهای شیشه مشکی -استیل -سفید - کرم و در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید میشود.

    رنگ های موجود: 
  • هود زیرکابینتی کن مدل 1440 مشکی

    هود توکار زیرکابینتی جدید شرکت کن مدل 1440 از محصولات پاییز 98 شرکت کن می باشد که در رنگهای شیشه مشکی -استیل -سفید - کرم و در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید میشود.

    رنگ های موجود: 
  • هود زیرکابینتی کن مدل 1450 مشکی

    هود توکار زیرکابینتی جدید شرکت کن مدل 1450 از محصولات پاییز 98 شرکت کن می باشد که در رنگهای شیشه مشکی -استیل -سفید - کرم و در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید میشود.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل 1430 استیل

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل 1430 از محصولات پاییز 98 شرکت کن می باشد که دارای طرح فلت است و در رنگهای شیشه مشکی -استیل -سفید - کرم و در ابعاد 90 و 60 سانتیمتر تولید میشود.

    رنگ های موجود: