5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک زیرکورین اخوان کد 402

سینک ظرفشویی اخوان مدل 402 طرح ( Model Under Counter B-400*600-Rect ) از نوع گروه باکسی و بصورت زیر کورین می باشد . طول سینک 60 و عرض آن 40 سانتیمتر است . این سینک به همراه زیرآب و سیفون می باشد. و همچنین داری یک نوار جهت آب بندی بهتر و بست فلزی بهمراه قطعات پلاستیکی جانبی می باشد .

26,080,000 ریال
تخفیف 3,130,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت اخوان

لوازم آشپزخانه اخوان

لگن و یا محفظه ای که درآن ظروف را می شویند به آن ظرفشویی می گویند، که از جنس های متفاوتی مثل فولاد ضد زنگ، فلزهای لعاب دار، کامپوزیت، فایبرگلاس، آلیاژ مسی و سرامیک درست شده است. سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح هاو مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد 402 است.

در این محصول برای ایجاد حس تنوع و زیبایی در محصول این سینک ظرفشویی نیمه مات می باشد. این سینک از نوع سینک های فانتزی و زیرکار (زیرکورین) است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود 8/0 میلیمتر است. دارای یک لگن بزرگ است. سینک های زیر کرین باید با کابینت مخصوصی نصب بشوند، به طوری که این سینک ها از زیر کابینت نصب می شوند. عمق لگن 22 سانتی متر است. سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای سینی نمی باشد و برای فضای کم جا بسیار مناسب می باشد. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد. شیر ظرفشویی هم در این مدل روی کابینت وصل شده که به زیبایی و ظرافت کابینت می افزاید.

این سینک دارای طول 60 سانتی متر در عرض 40 سانتی متر است. با خرید این سینک از تخته گوشت شیشه ای بهره مند گردید.

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : باکسی
نوع سینک : زیرکورین-زیرصفحه ای(آندر مونت)
نوع استیل : استیل معمولی

ابعاد

طول : 60
عرض : 40

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : تک لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 200 میلیمتر
ضخامت ورق : 1 میلیمتر
قطر سینک گرد :
ویژگیهای دیگر سینک : ده سال ضمانت پس از فروش دارای سیفون و زیرآب و لگن عمیق /اکسسوری » سینی گوشت خورد کن/متعلقات » سیفون و زیر آب و بست
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها