9 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اجاق گاز فرامکو مدل 303

اجاق گاز رومیزی کوچک با قطعات ایتالیایی، دو شعله طرح فرامکو مدل 303 و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد .

این مدل در ابعاد 30 سانتیمتر و در قالب شیشه ای المنتدار ارائه می گردد .

دارای سیستم خاموش کننده خودکار و و سیستم قفل کودک می باشد .

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت فرامکو

لوازم آشپزخانه فرامکو

در سال های اخیر استفاده از اجاق گاز توکار یا اجاق گاز صفحه ای در آشپزخانه ها متداول شده است.در یک آشپزخانه مدرن استفاده از اجاق گاز صفحه ای علاوه بر کیفیت و کارایی، ازظاهری شیک و زیبا برخوردار است . در اجاق گاز صفحه ای،گاز و فر از هم جدا بوده و هر کدام باید جداگانه خریداری شوند،از اینرو تنوع بیشتری در انتخاب اجاق گاز و فر خواهیم داشت و نکته مثبت دیگر این که اجاق گاز توکار فضای کمتری را نسبت به اجاق گاز مبله اشغال می کند .اجاق گازصفحه ای از تک شعله تا شش شعله متغیر است ،اجاق گاز دو شعله چهار شعله و پنج شعله اجاق گاز صفحه ای متدوال در آشپزخانه است  .

اجاق گاز رومیزی ارزان‌ترین نوع اجاق گاز است؛ و بیشتر مناسب آشپزخانه‌هایی با پخت و پز کم و یا شرکت‌ها می‌باشد.

با آنکه استفاده از اجاق گاز قدمت زیادی ندارد، ولی امروزه اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل منازل ایرانی است و زندگی بدون آن، بخصوص در شهرهای بزرگ با دشواری همراه است.اجاق گاز همچنین یکی از رئوس اصلی مثلث کار در آشپزخانه را تشکیل می‌دهد.

 
اجاق‌های گاز، دردسرهای ناشی از ساعت‌ها آشپزی در مقابل آتش و دود در روش‌های قدیمی‌تر را کم نموده‌اند.

شرکت بازرگانی  فرامکو با شعار حس خوب آشپزخانه اجاق گاز 2شعله با نمایشگر دیجیتالی در ابعاد 30 سانتیمتر را به شما تقدیم میکند .

 
   یکی از عواملی که مشتریان از گاز های فرامکو  استفاده می کنند، این است که تنوع زیادی در مدل دارد و یک کالای لوکس حساب می شود.
تعداد شعله‌های گازهای توکار از یک شعله شروع می‌شود و به 5 شعله هم می‌رسد. بیشتر اجاق‌های توکار، گازی هستند ولی چند برند داخلی و خارجی هم وجود دارند که اجاق‌های برقی با صفحه‌های لمسی شیک و زیبا تولید کرده‌اند. رونق این گازها 2 دلیل دارد؛ یکی کم‌جا و جمع و جور بودن آنها نسبت به گازهای مبله برای آشپزخانه‌های کوچک و دیگری شیک و زیبا بودن‌شان. ‌ کارایی و قدرت این گازها هم با گازهای بزرگ مبله فرقی ندارد و فقط فر ندارند.
محصول فرامکو  تولید شده در کشور ترکیه می باشد. می توانید فرامکو  را با خدمات 120 ماه پس از فروش، 5 سال گارانتی و ارسال رایگان خریداری نمایید.

نکاتی در مورد خرید اجاق گاز:

تعداد شعله اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز بسته به ابعاد آشپزخانه و تعداد افراد خانواده باید در انتخاب تعداد شعله اجاق گاز دقت کرد.برای خانواده های پرجمعیت اجاق گازپنج یا شش شعله و برای خانواده های کم جمعیت اجاق گاز سه شعله یا 4 شعله  پیشنهاد می شود.

نکات ایمنی اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز علاوه بر شکل ظاهری باید به ایمنی اجاق گاز بسیار اهمیت داد. اجاق گازهای مجهز به ترموکپل و فندک از امنیت بالاتری برخوردارند.

جزئيات بیشتر در مورد اجاق گاز فرامکو مدل 303:

  • نمایشگر الکترونیکی دیجیتال
  • زمانسنج کنترل دیجیتال
  • عملکرد خودکار افزایش حرارت
  • سیستم قفل کودک
  • نشانگر پاور
  • خاموش کننده خودکار در موارد ایمنی
  • قطع کننده حرارت زیاد
  • سویچ خودکار سرریز و کنترل پنل
  • نشانگر حرارت باقیمانده

ویژگی ها

ابعاد

طول : 30
عرض : 50

سایر مشخصات محصول

جنس صفحه : شیشه
نمای ظاهری : شیشه
تعداد شعله : 2 شعله
تایمر :
وضعیت وک (پلوپز) : دوال (پلوپز دوحالته) دارد
ترموکوپل :
منبع انرژی : برقی
فندک الکتریکی :
محل قرار گرفتن پلوپز : در سمت بالای اجاق
قطر گاز گرد :
ویژگیهای دیگر اجاق : قالب شیشه ای المنتدار ،ساخت کشور ترکیه ،نمایشگر الکترونیکی دیجیتال ،دارای سیستم فندک اتوماتیک ،عملکرد خودکار افزایش حرارت ،سیستم خاموش کننده خودکار ،سویچ خودکار سرریز و کنترل پنل ايتاليا،سیستم قفل کودک ،با 5 سال گارانتی
تعداد سرشعله پلوپز : 1 سر شعله پلوپز
تعداد سرشعله بزرگ :
تعداد سرشعله متوسط : 1 سرشعله متوسط
تعداد سرشعله کوچک :

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها

مقالات مرتبط