لیست محصولات این تولید کننده کلایبرگ

کلایبرگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که فعالیت خود را با تولید سینک های متنوع و زیبا و نیز شیرالاتی بهداشتی ساختمان آغاز نموده و توانسته با طراحی های بی نظیر خود وارد آشپزخانه های ایرانی شود.

کلایبرگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که فعالیت خود را با تولید سینک های متنوع و زیبا و نیز شیرالاتی بهداشتی ساختمان آغاز نموده و توانسته با طراحی های بی نظیر خود وارد آشپزخانه های ایرانی شود.

بیشتر
  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G379NG

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G379NG، بدنه شیشه ای قرمز رنگ 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای قرمز رنگ  با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G380

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G380، بدنه شیشه ای قرمز رنگ 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای قرمز رنگ  با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G381NG

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G381NG، بدنه شیشه ای آبی رنگ 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای قرمز رنگ  با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .  

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G382

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل G382، بدنه شیشه ای آبی رنگ 5شعله  اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و بدنه شیشه ای قرمز رنگ  با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .  

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S359NG

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 359NG بدنه تیتانیوم 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S360NG

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 360NG بدنه استیل 5شعله با سرشعله های قارچی شکل اندازه 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه با توان حرارتی پلوپز3.8kw  و شبکه چدنی، ترموکوبل TopTime  و فندک می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H219

    هود کلایبرگ مدل h219  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H220

    هود کلایبرگ مدل h220  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H221

    هود کلایبرگ مدل h221  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H222

    هود کلایبرگ مدل h222  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H223

    هود کلایبرگ مدل h223  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H224

    هود کلایبرگ مدل h224  از نوع مدل شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر هست با بدنه شیشه مشکی و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و صفحه کلید لمسی و دارای جک گازی و لامپ LED است .

    رنگ های موجود: