لیست محصولات این تولید کننده کلایبرگ

کلایبرگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که فعالیت خود را با تولید سینک های متنوع و زیبا و نیز شیرالاتی بهداشتی ساختمان آغاز نموده و توانسته با طراحی های بی نظیر خود وارد آشپزخانه های ایرانی شود.

کلایبرگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که فعالیت خود را با تولید سینک های متنوع و زیبا و نیز شیرالاتی بهداشتی ساختمان آغاز نموده و توانسته با طراحی های بی نظیر خود وارد آشپزخانه های ایرانی شود.

بیشتر
  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل جینا Geena

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل Geena جینا ، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در بغل و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك تركيه اي با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل جارنت Garnet

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل جارنت Garnet ، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در بغل و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك تركيه اي با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل جنوا GENEVA

    اجاق گاز صفحه شیشه ای کلایبرگ مدل جنوا GENEVA ، پنج شعله 90 سانتیمتری و دارای پلوپز (وک) در بغل و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك تركيه اي با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S343S

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S343S پنج شعله 86 سانتیمتر  و با  سر شعله SABAF(ايتاليايي)  و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و فندك تركيه اي با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • سینک توکار کلایبرگ مدل S128 Combo

    تولید نمی شود نوع سینک : توکار مدل : کامبو Combo کد : S128 ساخت شرکت : کلایبرگ Clayberg بدنه استیل  عمق 23 سانتیمتر

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S342s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 342s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S344s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 344s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S345s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 345s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S346s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 346s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S347s

    اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل 347s پنج شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S348s

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 348s بدنه تیتانیوم 5شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در وسط صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .

  • اجاق گاز صفحه استیل کلایبرگ مدل S349s

    اجاق گاز استیل کلایبرگ مدل 349s بدنه تیتانیوم 5شعله 90 سانتیمتر  و دارای پلوپز (وک) در بغل صفحه و شبکه چدنی، ترموکوبل می باشد . شير ترموكوبل و سر شعله سباف ایتالیایی با 24ماه ضمانت و نصب رايگان است .