جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن

هود

فروش اینترنتی انواع هود آشپزخانه: هود دلخواه خود را بر اساس برند هود (اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن، و ...)، رنگ هود، نوع هود(شومینه ای، زیر کابینتی)، قیمت هود، سایز هود و سایر ویژگی های هود از قسمت راست سایت فیلتر نمایید و بر اساس آخرین لیست قیمت هودهای آشپزخانه که از طرف تولید کننده ها اعلام شده است تهیه نمایید.

نمایش 1057 - 1068 از 1111 آیتم
  • هود مخفی داتیس مدل گلوریا کلاسیک الترا

    هود داتیس مدل گلوریا کلاسیک الترا ( Gloria Classic Ultra ) یکی از جدیدترین هودهای داتیس است که به تازگی وارد بازار شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هود قابلیت راه اندازی با اشاره دست و شیشه طرح کلاسیک سکوریت شده است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور...

  • هود داتیس مدل هرمس Hermes

    هود داتیس مدل هِرمس (Hermes) یکی از هودهای داتیس است که جدیدا وارد بازار شده است. موتور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای دور موتور 6 دور می باشد. این مدل هود دارای شیشه سکوریت رفلکس و صدای موتور  کمتر از 60 دسی بل است تا در رده هودهای خوب موجود در بازار قرار گیرد....

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی استیل البرز مدل sa-503

    هود 503 مخفی استیل البرز دارای صفحه کلید مکانیکی می باشد. این هود دارای عرض 80 است. همچنین نمای ظاهری این هود استیل  می باشد. هودهای استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت هستند. این هود ها شامل ۱۰ سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

  • هود مخفی بیمکث مدل B2030U مشکی

    هود مخفی بیمکث (هود توکار ) مدل 2030  با نمای  بدنه استیل و درب مشکی با موتور سه دور با کلید مکانیکی - موتور چهاردور با کلید الکترونیکی در ابعاد 70  سانتیمتر و قدرت مکش 600 متر مکعب بر ساعت تولید شده است .

  • هود شومینه ای درخشان مدل پراگ Prague

     هود پراگ مشکی درخشان (Hood Prague) مدل شومینه ای ، مورب دارای موتور توربو 4 سرعته توربو با قدرت مکش 850 متر مکعب در ساعت جدیدترین هودهای تولید شده شرکت درخشان می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای درخشان مدل کپچر Capture

     هود کپچر درب سفید درخشان (Hood Capture) مدل شومینه ای ، مورب دارای موتور توربو 4 سرعته توربو با قدرت مکش 850 متر مکعب در ساعت جدیدترین هودهای تولید شده شرکت درخشان می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای درخشان مدل سیمپلکس سفید Simplex

     هود سیمپلکس سفید درخشان (Hood Simplex White) مدل شومینه ای ، مورب دارای موتور توربو 4 سرعته توربو با قدرت مکش 850 متر مکعب در ساعت از جدیدترین هودهای تولید شده شرکت درخشان می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای اخوان مدل H71

    هود اخوان مدل H71 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود مورب کن مدل اطلس ام رنگ مشکی طلایی Atlas-M

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل اطلس ام  از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ شیشه مشکی و طلایی در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .  

  • هود مورب کن مدل اطلس ام رنگ مشکی نقره ای Atlas-M

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل اطلس ام از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ شیشه مشکی و نقره ای در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .  

  • هود مورب کن مدل الیو مشکی Elio

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل الیو مشکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .  

  • هود مورب کن مدل مارس ام رنگ مشکی طلایی Mars-M

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل اطلس ام  از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ شیشه مشکی و طلایی در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .