جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن

هود

فروش اینترنتی انواع هود آشپزخانه: هود دلخواه خود را بر اساس برند هود (اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن، و ...)، رنگ هود، نوع هود(شومینه ای، زیر کابینتی)، قیمت هود، سایز هود و سایر ویژگی های هود از قسمت راست سایت فیلتر نمایید و بر اساس آخرین لیست قیمت هودهای آشپزخانه که از طرف تولید کننده ها اعلام شده است تهیه نمایید.

نمایش 1045 - 1056 از 1111 آیتم
  • هود شومینه ای آلتون مدل H203

    هود شومینه ای H203 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی  ، دارای کلید مکانیکی ، سنسور حرارت و دما و موتور فلزی 4 دور پر قدرت سوپرسایلنت و  قدرت مکش  900 متر مکعب در ساعت تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای آلتون مدل H204

    هود شومینه ای H204 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی  ، دارای کلید لمسی ، سنسور حرارت و دما و موتور فلزی 4 دور پر قدرت سوپرسایلنت و  قدرت مکش  900 متر مکعب در ساعت تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای آلتون مدل H316

    هود شومینه ای H316 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی آینه ای، دارای ریموت ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و  قدرت مکش 750 متر مکعب در ساعت و  درب جک گازی تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی آلتون مدل H601W

    هود مخفی H601w در ابعاد 80 سانتی متر با نمای شیشه سفید ، دارای ریموت ، سنسور حرارت و دما و کلید لمسی و  قدرت مکش 750 متر مکعب در ساعت و  درب جک گازی تولید شرکت آلتون alton  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی کن مدل آرتیما 5

    هود جدید شرکت کن مدل آرتیما 5 در ابعاد 80 سانت رنگ مشکی دارای سیستم روشنایی لامپ SMD کم مصرف است که در قسمت زیرین هود تعبیه شده است.از دیگر مشخصات این هود می توان به فیلتر آلومینیومی و صفحه کلید لمسی اشاره کرد.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل دیبا

    هود مخفی جدید شرکت ایلیا استیل رنگ مشکی با بدنه استیل در ابعاد 75 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. نام این هود دیبا و مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: 
  • هود زیر کابینتی کن مدل 4000 رنگ استیل

    هود کن مدل 4000 رنگ استیل دارای دو موتور بوده و قدرت مکش آن برابر با 450 متر مکعب است و همچنین نور پردازی این هود بصورت لامپ رشته ای می باشد و در اندازه های 60 و 80 و 90 سانتیمتر موجود است .

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-418

     هود آشپزخانه استیل البرز مدل SA-418 از جمله محصولات ارائه شده توسط  استیل البرز است که دارای نمای ظاهری شیشه و ابعاد 85 سانتیمتر می باشد. پنلی بر روی هود طراحی گردیده که بواسطه آن می توان تنظیماتی را بر روی هود اعمال نمود و از طریق نمایشگر دیجیتالی که در کنار آن قرار گرفته، بر تنظیمات نظارت...

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-417

    هود ۴۱۷ استیل البرز شامل فیلتر آلومینیومی با قابلیت شست و شو است. صفحه نمایش و صفحه کلید این هود به صورت لمسی است. هود دارای موتور ۸ دور با صدای کم ۴۳ دسی بل و قدرت ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. هم چنین این هود مورب استیل البرز دارای چراغ SMD می باشد.

  • هود شومینه ای استیل البرز مدل sa-417

    هود ۴۱۶ استیل البرز شامل فیلتر آلومینیومی با قابلیت شست و شو است. صفحه کلید این هود به صورت لمسی است. هود دارای موتور ۸ دور با صدای کم ۴۳ دسی بل و قدرت ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. هم چنین این هود مورب استیل البرز دارای چراغ SMD می باشد.هودهای استیل البرز دارای ۲۴ ماه ضمانت هستند. این هود ها شامل ۱۰...

  • هود زیر کابینتی کن مدل 4000 رنگ سفید

    هود کن مدل 4000 رنگ سفید دارای دو موتور بوده و قدرت مکش آن برابر با 450 متر مکعب است و همچنین نور پردازی این هود بصورت لامپ رشته ای می باشد و در اندازه های 60 و 80 و 90 سانتیمتر موجود است .

  • هود مخفی داتیس مدل پنو

    هود مخفی پنو Peno  برند داتیس از جنس شیشه مشکی در ابعاد 70 سانتی متر از جدیدترین محصولات شرکت داتیس می باشد از ویژگی های منحصر به فرد این هود موتور مدل توربو ترموگارد دار است. فیلتر آلومینیومی سه لایه (رنگ مشکی الکترو استاتیک)، صدای موتور کمتر از 60 دسی بل، موتور مدل حلزونی فلزی از سایر ویژگی های...