1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

فلاش تانک توکار وال هنگ شودر

فلاشتانک توکار وال هنگ فرنگی شودر ساخت شرکت شودر می باشد که تحمل وزن استراکچر تا 400 کیلوگرم و شناور دیافراگمی بدون صدا دارد و دارای تخلیه دو زمانه قابل تنظیم از 2 تا 8 لیتر و بدنه مخزن از جنس پلی اتیلن با مقاومت بالا می باشد .

  • سفید (White)
موجود
54,760,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شودر

شیرآلات بهداشتی شودر Shouder

مشخصات فلاش تانک شودر:

  • نام محصول : فلاش تانک
  • برند : شودر Shouder

فلاش تانک توکار وال هنگ شودر
امروزه طراحی و نحوه اجرای یک کالا اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. یکی از تجهیزاتی که اهمیت ویژه ای را در سرویس بهداشتی ایفا می کند ، فلاش تانک مورد استفاده در آن می باشد. یکی از برند های با کیفیت در زمینه شیرآلات بهداشتی و فلاش تانک ، شودر است. فلاش تانک توکار وال هنگ شودر از فلاش تانک های با کیفیت و مناسب توالت وال هنگ می باشد.

شرکت شودر تلاش نموده تا همواره کیفیت و دوام را در محصولاتش به نمایش بگذارد. این شیرآلات و فلاش تانک های با کیفیت دارای 6 سال ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت شودر است.

این فلاش تانک شامل مخزن و استراکچر است. جهت استفاده از این فلاش تانک نیاز است تا صفحه کلید مربوطه آن را جداگانه خرید و تهیه نمایید.

سیستم فلاش تانک : دکمه, دوزمانه



ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : فلاش تانک
ویژگیهای دیگر شیر : بدنه باریک با ضخامت 8 سانتی متر -دارای پوشش سه لایه برای عایق صدا -شناور دیافراگمی بدون صدا -تحمل وزن استراکچر تا 400 کیلوگرم -تخلیه دو زمانه قابل تنظیم از 2 تا 8 لیتر -بدنه مخزن از جنس پلی اتیلن -قابلیت تنظیم میزان خروجی آب
رنگ شیرآلات : رنگ سفید (White)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها