1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

فلاش تانک شودر مدل فارل

فلاشتانک فارل در رنگ سفید کروم طراحی شده شرکت شودر هست که مخزن این فلاش تانک 9 لیتر بوده و با داشتن دو مخزن کوچک و بزرگ آب می‌توانید حجم آن را بین 2 تا 9 لیتر تنظیم کنید.

  • سفید کروم (White Chrome) سفید کروم (White Chrome)
موجود
11,200,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شودر

شیرآلات بهداشتی شودر Shouder

مشخصات یونیکا شودر:

  • نام محصول : فلاش تانک
  • برند : شودر Shouder
  • مدل : فارل Farel
  • رنگ : سفید کروم
  • گارانتی : 5 ساله با 15 سال خدمات پس از فروش
  • جنس بدنه abs
  • گنجایش 9 لیتر
  • نوع عملکرد دو زمانه



فلاش تانک وسیله‌ای کاربردی در سرویس بهداشتی بوده که برای تخلیه توالت استفاده می‌شود. به کمک فلاش تانک، کاسه توالت با سرعت و قدرت بیشتری تخلیه شده و تا حد زیادی از ایجاد بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی و همچنین پاشیده شدن آب به اطراف جلوگیری می‌کند. بهتر است فلاش تانک را از برندهای معتبر بازار خریداری کنید زیرا این برندها معمولا در کنار شیرآلات بهداشتی، لوازم جانبی آن را نیز تولید می‌کند. شودر یکی از این برندهاست. این برند لوکس که شیرآلاتش زبانزد خاص و عام است، در حال حاضر فقط به تولید فلاش تانک روکار می‌پردازد. سه مدل آرون، فارل و مونرو فلاش تانک شودر را تشکیل می‌دهند که در ظرفیت‌های 2 تا 6 لیتری و 2 تا 9 لیتری به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با بررسی مدل فارل این برند همراه شما هستیم.

مدل فارل فلاش تانک شودر را می‌توان جزو برترین‌های این برند محسوب کرد چرا که علاوه بر دوکاره بودن، امکان استفاده از اهرم طنابی برای تخلیه مخزن نیز وجود دارد. شودر با تولید این محصول، همه جوانب را در نظر گرفته تا علاوه بر کاهش مصرف آب، دسترسی مناسب برای کودکان نیز وجود داشته باشد. 

در این مدل از فلاش تانک شودر علاوه بر اهرم طنابی از دکمه نیز می‌توان برای تخلیه آب مخزن استفاده کرد. در سیتم تخلیه طنابی، با کشیدن طناب است که عمل تخلیه انجام می‌شود. این سیستم آب را با قدرت زیادی تخلیه کرده اما در عین حال سر و صدای نسبتا زیادی ایجاد می‌کند. همچنین به دلیل آنکه در هر بار استفاده، کل مخزن تخلیه می‌شود، آب نسبتا زیادی مصرف می‌شود. این سیستم بیشتر به کار کودکان و یا افراد کوتاه قد می‌آید. اما در این مدل می‌توانید از دکمه نیز استفاده کنید که به مراتب از اهرم طنابی کاربری بهتری دارد. شایان ذکر است که مخزن این فلاش تانک 9 لیتر بوده و با داشتن دو مخزن کوچک و بزرگ آب می‌توانید حجم آن را بین 2 تا 9 لیتر تنظیم کنید.

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : فلاش تانک
رنگ شیرآلات : رنگ سفید کروم (White Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها