1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر روشویی چشمی شودر سری دانوب مشکی کروم

فروش اینترنتی شیر روشویی چشمی شودر مدل دانوب رنگ مشکی کروم(خرید شیر دستشویی الکترونیکی دانوب شودر shouder) با گارانتی 5 ساله و نشان استاندارد مرغوبیت کالا بهمراه تخفیف ویژه در فروشگاه هودینگ

  • مشکی کروم (Black Chrome) مشکی کروم (Black Chrome)
موجود
87,870,000 ریال
تخفیف 14,060,000 ریال
73,810,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شودر

شیرآلات بهداشتی شودر Shouder

توضیحات شیرالات شودر:

  • نام محصول : شیر روشویی چشمی , شیر دستشویی الکترونیکی
  • مدل : دانوب
  • سازنده : شودر shouder
  • رنگ شیرآلات : مشکی کروم black Chrome

شیر چشمی یکی از شیرآلات مدرن موجود در بازار می‌باشد. این نوع از شیرآلات بسیار بهداشتی هستند و با خرید آن شما دیگر نگرانی بابت باقی ماندن اثرنگشت نخواهید داشت. شیر چشمی مخصوصا برای کسانی که زیاد آشپزی می‌کنند، بسیار به کار می‌آید. شاید این صحنه برای شما آشنا به نظر برسد که هنگام خرد کردن مرغ یا ماهی دستتان را به شیر می‌زنید که در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع می‌کند. خبر خوب این است که با خرید شیر چشمی دیگر شاهد این موضوع نخواهید بود. علاوه بر آن شیر هوشمند طراحی بسیار زیبایی نیز دارد که قادر به ربودن دل هر مصرف کننده‌ای می‌باشد و شما را از لمس شیر بی‌نیاز می‌سازد. تجربه یک خرید خوب تنها با شناسایی ویژگی‌های آن محصول امکان پذیر می‌شود. همچنین با توجه برندهای مختلف موجود در بازار، مقایسه قیمت شیر چشمی به شما کمک می‌کند که خریدی مطابق با بودجه خود داشته باشید. به همین منظور از شما می‌خواهیم که به مشخصات فنی شیر الکترونیکی شودر مدل دانوب کروم توجه کنید.

ویژگی خاص شیرآلات شودر
یکی از برترین برندهای موجود در بازار که به تولید شیر هوشمند می‌پردازد، شیرآلات شودر می‌باشد. مدل‌های مختلف شیر دوش شودر دارای طراحی انحصاری و خلاقانه برگرفته از شرکت آلمانی شودر می‌باشند. با دیدن محصولات شودر می‌توانید دقت در جزئیات که شعار این شرکت می‌باشد را نیز مشاهده کنید. در واقع همین دقت جزئیات مدل‌هایی بسیار زیبا و خلاقانه را ایجاد کرده که چشم هر کاربری را به خود ذخیره می‌کند. مدل‌های مختلف شیر توالت شودر در رنگ‌های شیری طلا، طلایی، مشکی طلا، شیری کروم و کروم، طلا مات، کروم مات، سفید کروم و رنگ‌های بسیار زیبای دیگری تولید می‌شود. در واقع ترکیبی از رنگ‌های متفاوت و بسیار زیبا را در محصولات این شرکت می‌توانید مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های خاص شیرآلات شودر می‌توان به کارتریج سرامیکی، پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک، پوشش PVD، پرلاتور کاهنده مصرف آب و ساختار ارگونومیک آن اشاره کرد. و اما آخرین ویژگی که می‌تواند برای شما قابل توجه باشد، این است که انواع شیر آلات شودر در بدنه خود دارای یک درصد سرب نیز نمی‌باشند.

جنس بدنه
بدنه شیر هوشمند شودر مدل دانوب کروم از آلیاژ برنج ساخته می‌شود. آلیاژ برنج شامل فلزات برنج، روی و درصد بسیار ناچیزی سرب در حد یک تا دو درصد می‌باشد که تقریبا می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. کارتریج نیز که در واقع عمل مخلوط آب سرد و گرم را انجام می‌دهد، معمولا درون شیر قرار می‌گیرد.

پوشش و آبکاری
برای اینکه در برابر رطوبت محافظت شود و از زنگ زدن در امان بماند، شیر روشویی چشمی شودر مدل دانوب کروم به پوششی از جنس نیکل- کروم مجهز شده است که با استفاده از رنگ کروم آبکاری شده است.

  شیرآلات شودر، از سال 1370 در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی آغاز به فعالیت کرد. شیرآلات شودر با نیروی جوان،کاردان و پرشور با انجام تحقیقات توسعه ای و کاربردی در راستای ارتقا کیفیت، نوآوری و تنوع در طرح محصولات و با استفاده از تخصص مشاوران با تجربه صنعتی و دانشگاهی ،توانسته است محصولاتی مطابق با استاندارد های ملی وبین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.
امروزه شیرآلات شودر با پیشرو بودن در نوآوری محصولات متفاوت و اهمیت دادن به جزئیات با خلق زیبایی، آرامش بصری در کمال ظرافت طراحی، استحکام را بهمراه دارد.

استانداردها :
شیرآلات شودر تا کنون موفق به اخذ استانداردهای معتبر زیر شده است:
-استاندارد مدیریت کیفیت 2015 :ISO 9001:از شرکت TUV WORD آلمان
-استاندارد ملی IS46 در تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک
-استاندارد ملی 6679 در تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی
- گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان
- پروانه بهره برداری


شیرآلات شودر با تنوعی زیبا در پوشش های مختلف امکان طراحی فضا را با رنگ های مختلف در اختیار طراحان می گذارد
رنگ های متنوع و مدرن با آخرین فناوری های روز نماد جدیدی برای فناوری آبکاری مدرن
تکنولوژی جدید در آبکاری مدرن شیرآلات با خاصیت آنتی باکتریال
شودر اولین تولیدکننده شیرآلات با طرح استیل در ایران آماده ارائه برترین کیفیت در زمینه آبکاری

ویژگی ها

ویژگی های شیر روشویی

نوع علم روشویی : چشمی (الکترونیکی)

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : روشویی (دستشویی،توکاسه)
رنگ شیرآلات : رنگ مشکی کروم (Black Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها