2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

اون توستر رومیزی کن مدل TO3600 رنگ نقره ای

توستر نوعی فر است که البته کارایی کمتری از فر دارد و قیمت بسیار پایین تری هم نسبت به فر دارد . این دستگاه مناسب افرادی است که فضای کافی برای نصب فر توکار ندارند و یا نمی خواهند هزینه ی زیادی برای خرید فر صرف کنند با این دستگاه می توانید نان را تست و سوخاری کنید ، انواع غذا را گرم کرده و انواع پیتزا و کیک را طبخ نمایید .

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

لوازم خانگی کن Can

آون توستر کن مدل TO3600 از جدیدترین تولیدات شرکت لوازم خوانگی کن است که دارای کیفیت و کارایی بالایی می باشد. توستر نوعی فر است که البته کارایی کمتری از فر دارد و قیمت بسیار پایین تری هم نسبت به فر دارد . این دستگاه مناسب افرادی است که فضای کافی برای نصب فر توکار ندارند و یا نمی خواهند هزینه ی زیادی برای خرید فر صرف کنند . آون توستر ها در انواع اندازه ها با امکانات مختلف تولید می شود و هر شخص با توجه به نوع کاربری و جمعیت خانواده می تواند اقدام به انتخاب نماید .

این دستگاه دارای ظرفیت 40 لیتری است که نسبت به مدل های مشابه ظرفیت بالایی محسوب می شود و می تواند نیاز خانواده با جمعیت متوسط را تامیین کند . توان حرارتی این آون توستر 12000 وات می باشد . آون توستر کن مدل TO3600 مجهز به فن کانوکشن بوده که موجب می شود تا دمای یکنواختی در تمام محفظه آون توستر ایجاد شود . از دیگر امکانات این دستگاه می توان به جوجه گردان اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا انواع مرغ را به صورت یکنواخت بپزید .

پنل تنظیمات آون توستر کن TO-3600 تمام لمسی بوده و دارای 8 برنامه پخت است . این دستگاه دارای سینی مشبک ، سینی عمیق و سینی کف (سینی خورده نان) دارد . با این دستگاه می توانید نان را تست و سوخاری کنید ، انواع غذا را گرم کرده و انواع پیتزا و کیک را طبخ نمایید .

برند آون توستر

کن

نمای ظاهری آون توستر

شیشه سفید, شیشه کرم, شیشه مشکی, شیشه نقره ای

ابعاد آون توستر (cm)

32.5*38*56

ظرفیت آون توستر (لیتر)

36

صفحه نمایش آون توستر

دارد

صفحه کلید آون توستر

لمسی

جوجه گردان آون توستر

دارد

فن آون توستر

کانوکشن

توان حرارتی آون توستر (W)

1200

تعداد برنامه پخت آون توستر

8

سینی آون توستر

عمیق, کف (خرده نان), مشبک

رنگ آون توستر

سفید, کرم, مشکی, نقره ای

سایر ویژگی های آون توستر

درب دو جداره

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها