15 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

سینک توکار تاکنوگلد مدل S101

سینک تاکنوگلد مدل 101 دارای 2 لگن و یک سینی می باشد که جنس سینک از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده است . ابعاد سینک 116x50 سانتیمتر می باشد .

19,200,000 ریال
تخفیف 1,920,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات تاکنوگلد

لوازم آشپزخانه تاکنوگلد Tacnogold

مشخصات محصول :

 سینک تاکنو گلد مدل S-101

سینک دو لگن
لگن چپ و لگن راست
استیل ضد خش
قابلیت نصب آبریز اتوماتیک
سینک تاکنو گلد مدل S-101

قبل از هرچیز تعداد لگن های یک سینک است که باید با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید متفاوت است.نکته بعد رو کار یاتو کار بودن سینک است: سینک توکار از لحاظ زیبایی زیباتر از سینکهای روکار می باشد ولی از لحاظ اینکه آب به mdf کابینت میرسد احتمال خراب شدن کابینت زیاد‌تر است ولی سینک روکار این مشکل را ندارد در عوض ظاهر خوبی ندارد البته فقط کمی.یکی از ویژگی‌های سینک‌های فلزی است که هرکدام ویژگی‌های خودشان را دارند.زمانی که از سینک های ظرفشویی کامپوزیت صحبت می‌شود، معمولا حرف از کامپوزیت کوارتز یا گرانیت است. سینک های کامپوزیت از ترکیب گرانیت یا کوارتز با پرکننده رزین ساخته می‌شوند. این ترکیب در محصولات و کارخانه‌های مختلف متفاوت است اما معمولا در آن بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سنگ و ۲۰ تا ۳۰ درصد رزین وجود دارد.چنین ترکیبی دارای ویژگی‌های ظاهری زیبای سینک های کوارتز یا گرانیت خالص است اما مشکل مقاومت این سینک ها را برطرف کرده است. هر دو ترکیب موجود استقامت زیادی دارند و در برابر خراش یا لکه مقاوم‌اند. اما به طور کلی می‌توام گفت استقامت و دوام سینک های گرانیت از کوارتز بیشتر است. در واقع برخی از تولیدکنندگان مدعی هستند که کامپوزیت گرانیت بادوام ترین سینک موجود در بازار است.

شرکت تاکنوگلد به پشتوانه ی دانش و تجربه ی ۳۰سال حضور موفق و پرتلاش گروه صنعتی تولیدی تاکنوگاز در طراحی، تولید و عرضه لوازم خانگی گازسوز ایجاد و با هدف تولید و ارائه محصولات و لوازم آشپزخانه در سال حمایت از تولید ملی شروع به فعالیت نموده است.هم اکنون محصولات این گروه شامل انواع فرهای آشپزخانه ی توکار و انواع هودهای آشپزخانه و همچنین انواع اجاق گازهای صفحه ای توکار بر مبنای نیاز مصرف کنندگان با طراحی شکیل و بسیار ایمن در کشور عرضه میشود.شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کلیه استان های کشور آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان بوده و سیستم صدای مشتریان مستقر در دفتر مرکزی همواره در جهت رضایتمندی مصرف کنندگان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات میباشد.زیبایی، کیفیت و ایمنی محصولات و رضایت مصرف کنندگان و مشتریان محور اصلی تمامی فرایند کاری و مدیریت این مجموعه می باشد.

ویژگی ها

مشخصات اصلی

گروه سینک : فانتزی
نوع سینک : توکار
نوع استیل : فولاد ضد زنگ

ابعاد

طول : 116
عرض : 50

ویژگی های اضافی

وضعیت سینی :
تعداد لگن : دو لگن
تخته گوشت :
لگن میوه شور :
جامایع :
سیفون اتومات :

سایر مشخصات محصول

عمق لگن : 200 میلیمتر
ضخامت ورق : 0.8 میلیمتر
ویژگیهای دیگر سینک : استیل ضد خش/ قابلیت نصب آبریز اتوماتیک
نوار آب بندی :
سبد میوه شور :
سر ریز سینی :
سر ریز لگن :
سیفون :
رنگ سینک : استیل Steel

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها