3 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

علم یونیورست البرز روز مدل ایزی کلین

رونمایی از علم یونیورست جدید شرکت البرز روز مدل ایزی کلین 

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
موجود
27,650,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شیرآلات البرز روز

شیرآلات بهداشتی البرز روز

توضیحات محصول :

 نوع محصول » یونیورست

مدل »  ایزی کلین

رنگ »  کروم

برند »  البرز روز
    محل نصب : حمام
    ساخت ایران
    قابلیت نصب بر روی تمامی شیرالات
    آبکاری کروم

علم دوش ( یونیکای حمام) البرز روز Alborz Rooz بنام ایزی کلین Easy Clean یکی از محصولات جدید شرکت البرز روز می باشد که با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و بر اساس استاندارد های بین المللی ، توانسته گواهی نامه های مورد نظر را دریافت نماید. علم دوش ایزی کیلین البرز روز با رنگ کروم توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. این علم دوش امکان رسوب زدایی دارد.
به طور کلی انواع علم دوش های موجود در بازار در دو نوع کلی تولید و عرضه می شوند. علم یونیکا ها (علم یک پارچه) که دارای یک سر دوش متحرک هستند و علم یونیورست ها (علم دو پارچه) که دارای یک سر دوش ثابت و یک سر دوش متحرک می باشند. این علم دوش ها به شیرآلات حمام متصل می گردند.
علم دوش ایزی کیلین البرز روز دارای 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. تمامی محصولات این کارخانه با استفاده از امکانات روز دنیا و بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می شوند.

کارخانه البرز روز پس از بررسی و تحقیقات گسترده در زمینه تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و ارزیابی توان تخصصی خود ، خط تولید شیرآلات خود را در سال 1388 راه اندازی کرد. البرز روز به دنبال آن تا به امروز توانسته با آزمایش های کامل و پرسنل مجرب خود ، محصولات با کیفیت و مناسب را در سطح کیفیت بین المللی تولید نماید.

ویژگی ها

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : علم یونیورست (تن شور)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها