لوازم آشپزخانه بورنیک
بورنیک نام برند جدیدی از شرکت آروما می باشد که دارای گارانتی و ضمانت آرمان سرویس می باشد . پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری محصولات است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب که بتواند باحفظ حرمت وایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامههایی است که همواره دردستور کار شرکت آروما است. آروما خدمات پشتیبانی رابه عنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی پایدار بامشتریانش میداند و همواره مجموعه خدمات آروما تحت نام آرمان سرویس+ تمام تلاش خود رابکار گرفته تابارفع ابهامات ومشکلات، شرایط لازم برای رضایت و خشنودی هرچه بیشترمشتری فراهم کند.
شرایط گارانتی محصولات مجموعه آروما :
ضمانت نامه دستگاه از تاریخ نصب توسط سرویس کار مجاز معتبر خواهد بود .
قسمت های مکانیکی و موتور جزو ضمانت بوده و در صورت مشاهده هرگونه اشکال مراتب را فورا به بخش خدمات شرکت اطلاع دهید.
هر گونه ایراد یا خسارت ناشی از عوامل طبیعی ، نوسان برق ، سقوط ، استفاده نادرست ، آتش سوزی ودستکاری افراد غیر مسئول جزو ضمانت نمی باشد.
هر گونه خسارت و یا جابجایی دستگاه به مکان دیگر توسط مشتری شامل ضمانت نمی باشد.
مشتـرکین کالاهای گاز سوز موظفند سالانه ۲ بار جهت تست اتصالات گاز با دفتر آرمــان سرویــس تـمـاس بگیرند( در غیر این صورت هرگونه خسارت مالی و جانی ناشی از نشت گاز به عهده مشترکین می باشد)
مشترکین دستگاههای ماکروویو موظفند سالانه ۲ بار جهت تست نشت اشعه با دفتر آرمان سرویس تــمــاس بگیرند . در غیر این صورت خسارت ناشی از عدم تماس و بررسی موارد فوق به عهده مشتری می باشد و این دفتر هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نمی گردد و هرگونه خسارت ناشی از تماس مستقیم مشتری یا سرویسکاربه عهده این شرکت نمی باشد.
هزینه ایاب و ذهاب سرویس کار، همچنین در صورت لزوم هزینه حمل کالا به کارگاه به عهده مشتری می باشد.
کلیه قطعات تزئینی و بدنه شامل استیل ، شیشه ها ، ولوم ها ، کلیدها ، شعله پخش کن ها ، فیلترها ، لامپ ها اعم از اینکه شکسته شده و یا تغییر شکل و رنگ بدهند شامل گارانتی نمی باشد.
مشترکین کالاهای گازسوز متعهد می شوند بعد از نصب به هیچ وجه در محل اتصال گاز سه راهی وصل نکنند.
قبل از نصب گازهای برقی ، سرامیکی کنترل برق توسط برقکار الزامیست.