1 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی ادرینا مدل پرویدا کروم

فروش اینترنتی شیر ظرفشویی ادرینا Edrina مدل پرویدا Provida رنگ کروم با کیفیت بالا ، دارای نشان استاندارد ایران ، با گارانتی 5 ساله

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
نا موجود

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت محصولات ادرینا

توضیحات محصول :

  • نام محصول : شیر ظرفشویی , شیر سینک ، شیر آشپزخانه (Sink Kitchen Tap)
  • سبک / استایل : مدرن
  • مدل : پرویدا Provida
  • رنگ شیر : کروم Chrome
  • سازنده : ادرینا Edrina
  • تولید کشور ایران Iran

برند ادرینا با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب امروزه جزو برندهای محبوب بین افراد است. شرکت ادرینا در تلاش است با تولید شیرآلات از جنس آلیاژ برنج محصولات بی ضرری در اختیار مردم قرار دهد. شیرآلات ادرینا به طور کامل از مرحله ریخته‌گری تا مونتاژ در کارخانه ادرینا تولید می‌شوند و متخصصین مجرب با نظارت کامل بر شیرآلات ادرینا این اطمینان را به شما می‌دهند که با خیال راحت شیرآلات ادرینا را خریداری کنید.
قیمت مناسب شیرآلات ادرینا
 امروزه افراد به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت مرغوب دارای قیمت مناسبی نیز باشد. برند ادرینا با تولید محصولاتی با قیمت مناسب این امکان را فراهم کرده تا افراد با توان مالی کم نیز بتوانند از شیرآلات ادرینا استفاده کنند.
صرفه‌جویی در مصرف آب
 افراد متخصص در زمینه تولید شیرآلات در تلاش هستند تا محصولی طراحی کنند که با بحران کم‌آبی مقابله کرده و در مصرف آب صرفه‌جویی کند. در تولید شیرآلات ادرینا کارتریج‌های اسپانیایی استفاده شده که باعث صرفه جویی در آب می‌شود و به مرور زمان خراب نمی‌شود. در صورت چکه کردن آب و خراب شدن کارتریج با مراجعه به مقاله نحوه تعویض کردن کارتریج مشکل خود را حل کنید.
گارانتی محصولات ادرینا
 شیرآلات ادرینا دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.
هدف شرکت ادرینا
 برند ادرینا در تلاش است محصولاتی مطابق باسلیقه مردم تولید کند تا هرکسی با توجه به دکوراسیون منزل خود یکی از مدل‌ها را انتخاب کند. همچنین تمام مدل‌های تولیدی به‌وسیله کارخانه ادرینا، الهام گرفته شده از کشورهای مطرح دنیا به‌خصوص کشورهای اروپایی است. یکی از مشکلاتی که هنگام استفاده از وسایل وجود دارد معتبر نبودن گارانتی آن‌ها است. گارانتی و خدمات پس از فروش شیرآلات ادرینا واقعی است و هنگام استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت. 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
ویژگیهای دیگر شیر : دارای نشان استاندارد ایران / 5 سال گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها