2 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر ظرفشویی علم تخت فلت قهرمان

شیرظرفشویی فلت قهرمان با علم تخت .

 

موجود
29,780,000 ریال
تخفیف 4,760,000 ریال
25,020,000 ریال

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان

یکی از مواردی که در دکوراسیون و زیبایی منزل حائز اهمیت است استفاده از شیرآلات متناسب با منزل است. تهیه ی آب آشامیدنی اولین قدم و رساندن این آب آشامیدنی به دست مصرف کننده با همان کیفیت امری دیگر است. در حال حاضر استفاده از شیر آب که دارای استاندارد می باشد و هیچگونه سرب و مواد سمی در آن مصرف نشده باشد ضروری است. کارخانه ی قهرمان که یکی از بهترین تولید کننده ها در زمینه شیرآلات می باشد و از نظر کیفیت قابل رقابت با دیگر کشور های توسعه یافته است. بنابراین کارخانه قهرمان،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میکند، که این امر ،در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد. کارخانه قهرمان و با تجربه ی 35 ساله در این زمینه اقدام به ساخت شیر ظرفشویی مدل فلت کرده است.

شیرآلات قهرمان دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. کارتریج استفاده شده در شیر ظرفشویی مدل فلت سدال اسپانیا و از ضخامت 40 میلیمتر برخوردار است. بدنه ی محصولات قهرمان از جنس برنج است و دسته ی این محصول از جنس فلز است که آبکاری نیکل کروم با ضخامت 15 میکرون شده است. ارتفاع آبریز شیر تا سینک دارای اندازه 40 سانتی متر می باشد.

لوازم جانبی که در داخل کارتن موجود می باشد شامل نعلی ، واشر نعلی ،دو پیچ و مهره بلند ، واشر اورینگ ودو عدد شلنگ حصیری پیستوار 50 سانتی متری است.

 

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی علم تخت
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها