5 رای   - 

نماد الکترونیک - با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول و بیشترین تخفیف خرید کنید

شیر سینک کن تراست مدل VS4 کروم

شیر سینک ظرفشویی کن مدل وی اس چهار VS4 دارای بدنه ساخته شده از آلیاژ برنج و آبکاری : کروم  ساخت کشور ایران دارای 5 سال ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش

  • کروم براق (Shiny Chrome) کروم براق (Shiny Chrome)
نا موجود

اطلاعات بیشتر

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت کن

محصولات لوازم خانگی کن

برند کن تراست CanTrust زیر مجموعه برند شرکت کن می باشد که محصولات لوازم آشپزخانه از قبیل سینک گرانیتی و شیرآلات و سینک استیل تولید میکند .

  • نام محصول : شیر ظرفشویی , شیر سینک ، شیر آشپزخانه (Sink Kitchen Tap)
  • برند : کن تراست Can Trust
  • مدل : VS4
  • رنگ : کروم Chrome
  • گارانتی : دارد 5 سال ضمانت تعویض
  • کارتریج : سدال Sedal اسپانیا
  • نوع شیر ظرفشویی: اهرمی
  • نوع رنگ  : براق
  • نوع آبکاری: نیکل-کروم
  • جنس شیر ظرفشویی: آلیاژ برنج
  • محل قرارگیری اهرم: سمت چپ

اگر به دنبال این هستید که دکوراسیونی زیبا و چشم نواز برای آشپزخانه خود بسازید ، یکی از چیزهایی که به آن نیاز شدیدی خواهید داشت شیر ظرفشویی است . معمولا  خانم‌های خوش سلیقه به‌دنبال شیری می‌گردند که علاوه بر زیبا سازی فضای آشپزخانه ، کاربردی باشد  و نیز مناسب سبک زندگی‌شان باشد . خبر خوب برای این دسته از افراد این است که طرح‌ها و مدل‌های متنوعی از شیر ظرفشویی در بازار موجود است . این تنوع بقدری زیاد است که انتخاب شیر مناسب از بین آن‌ها  کمی سخت می‌شود . بهترین انتخاب ممکن آن است که علاوه بر رفع نیازهای شما ، با بودجه‌تان نیز سازگار باشد . اما انتخاب مدل مناسب ممکن نیست مگر اینکه با ویژگی‌های کلی  و امکاناتی که شیر ظرفشویی در اختیار شما می‌گذارد ، آشنا باشید .

شیر کن مدل VS4 جزو شیرهای  اهرمی قرار می‌گیرد . که اهرم آن در سمت چپ قرار دارد . در بدنه‌ی این شیر از آلیاژ برنج استفاده شده که در برابر لکه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. امروزه تولیدکنندکان به منظور ایجاد تنوع در محصولاتشان و زیبایی بخشیدن به آن‌ها از رنگ‌های متفاوتی استفاده می‌کنند . آبکاری این شیر با استفاده از رنگ  براق به خوبی پرداخته شده است . رنگ  کروم براق این شیر به راستی جلوه زیبایی به آن می‌بخشد. اما باید مراقب افتادن لکه بر روی آن باشید زیرا مستعد جذب اثر انگشت است . تولید کنندگان همچنین برای با دوام ساختن شیر ظرفشویی از پوشش‌های مختلفی برای محصولاتشان استفاده می‌کنند . برای این منظور پوششی که در شیر کن مدل VS4 وجود دارد ، از نوع نیکل کروم است . دارا بودن این پوشش به این معناست که جنس آن بسیار مستحکم است و در برابر سایش و خوردگی مقاوم است . از جنس و رنگ شیر که بگذریم به مکانیزم خروج آب و متعلقات شیر کن مدل VS4 می رسیم . جریان آب در این شیر با استفاده از کارتریج  sedal اسپانیا جاری می شود که کار آن مخلوط کردن آب گرم و سرد و کنترل میزان فشار آب می‌باشد . این شیر دارای آبفشان می باشد که به منظور صرفه جویی در مصرف آب و کنترل جریان آب خروجی به شکل های مختلف بکار برده می‌شود.

ویژگی ها

ویژگی های شیر ظرفشویی

طرح شیر ظرفشویی : ظرفشویی متحرک
شیر تصفیه آب :

سایر مشخصات محصول

کاربرد شیر : آشپزخانه (ظرفشویی،سینک)
ویژگیهای دیگر شیر : _وضعیت گارانتی: دارای ضمانت 5 ساله / تعویض _نوع کارتریج: کارتریج Sedal اسپانیا _نوع آبکاری: نیکل-کروم _جنس شیر ظرفشویی: آلیاژ برنج _محل قرارگیری اهرم: سمت چپ
رنگ شیرآلات : رنگ کروم براق (Shiny Chrome)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده
*

برچسب ها