الکس

قیمت هود الکس در فروشگاه هودینگ نمایندگی الکس
هودالکس خوبه؟
محصولات الکس برای کدام کشور است؟
قیمت هود الکس؟
با هودینگ همراه باشید

شرکت ستاره طلایی ویستا همان مالک و موسس برند بیمکث است که با نام تجاری دیگر و باتغییر و تحولاتی گسترده تر اقدام به ایجاد یک برند تجاری جدید به نام الکس کرده است برند الکس یک برند ایرانی است اما یک ویژگی کم نظیر در جهان و یک ویژکی بی نظیر در خاور میانه دارد که شرکت الکس و شرکت Kiermar کشور دانمارک طی یک قراردادی جدیدترین و به روز ترین ماشین آلات دنیا را از وارد کرده که محصولاتی با ظرافت بسیار بالا و کیفیتی عالی تولید میکند به جرات میتوان گفت که تکنولوژی مورد استفاده در این شرکت نه تنها در خاورمیانه بی نظیر است بلکه در سطح جهان کم نظیر است.
از مدل های موجود الکس که از کفیت و قیمت خوبی برخوردار هستند و همینطور در طراحی نیز از رقبای خود بالاتر است میتوان به مدل اکونومی اشاره کرد شما میتوانید در سایت هودینگ نمایندگی فروش الکس تمامی محصولات را بررسی ، مقایسه و خریداری کنید همچنین میتوانید تمامی لیست قیمت ها را مشاهده و دانلود کنید

نمایش 13 - 24 از 24 آیتم
  • هود شومینه ای الکس مدل کانن دو CANNON2

    هود شومینه ای الکس Alex مدل کانن دو CANNON2 رنگ مشکی دارای موتور پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای الکس مدل ویو Wave

    هود شومینه ای الکس Alex مدل ویو Wave رنگ مشکی دارای موتور پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای الکس مدل اسکای استیل Sky S

    هود شومینه ای الکس Alex مدل اسکای Sky S رنگ استیل دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح فلت سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل اسکای مشکی Sky B

    هود شومینه ای الکس Alex مدل اسکای Sky B رنگ مشکی دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح فلت سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل ریتا Rita

    هود شومینه ای الکس Alex مدل ریتا Rita دارای موتور با پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز 4 دور می باشد . این هود طرح خمیده بدنه استیل و شیشه مشکی سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل زبرا سفید Zebra-W

    هود شومینه ای الکس Alex مدل زبرا Zebra-W رنگ سفید دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل زبرا مشکی Zebra-B

    هود شومینه ای الکس Alex مدل زبرا Zebra-B رنگ مشکی دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل پارالل Parallel

    هود شومینه ای الکس Alex مدل پارالل Parallel رنگ مشکی سفید دارای موتور پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای الکس مدل نارسیسس NARCISSUS-F

    هود شومینه ای الکس Alex مدل نارسیسس NARCISSUS-F طرح شیشه آینه رفلکس دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای الکس مدل نارسیسس NARCISSUS-V

    هود شومینه ای الکس Alex مدل نارسیسس NARCISSUS-V طرح شیشه آینه رفلکس دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

  • هود شومینه ای الکس مدل نارسیسس NARCISSUS-H

    هود شومینه ای الکس Alex مدل نارسیسس NARCISSUS-H طرح شیشه آینه رفلکس دارای موتور فلزی توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مورب سایز 90 مجهز به ریموت کنترل و سنسور دود و گاز و جک گازی می باشد .

  • هود مخفی الکس مدل هیدن Hidden

    هود  الکس Alex مدل مخفی هیدن Hidden دارای موتور پروانه پروپیلن الیاف دار نسوز توربو 4 دور می باشد . این هود طرح مخفی رنگ استیل سایز 80 و 60 مجهز به ریموت کنترل می باشد .

    رنگ های موجود: