ایلیا استیل

قیمت هود ایلیا استیل در فروشگاه هودینگ نمایندگی ایلیا استیل
شرکت فردوس کاران امید که در سال 1385 با نام تجاری ایلیا استیل با سینک های ظرفشویی استیل و وارد کردن ورق های استنلس استیل کار خود را اغاز کرده است و در سالهای بعد با گسترش محصولات خود در زمینه لوازم آشپزخانه هود های متنوع و زیادی را نیز تولید کرده است که نسبت به قیمت آنها از کیفیت خوبی رخوردار هستند
مجموعه ایلیا استیل در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در شهرک صنعتی پرند در حال حاضر مشغول به فعالیت است که در زمنیه تجهیزات کاری بسیار به روز و پیشرفته است ایلیا استیل جدای از هر موضوعی دیگر بسیار به برای سلیقه ایرانیان و خدمات پس از فروش اهمیت میدهد که لازمه آن شبکه فروش و پشتیبانی خوب است که کیفیت هم داشته باشد و ایلیا استیل به عنوان یک تولید کننده داخلی تمامی این خصوصیت ها را دارد و همانطور که گفتیم شرکت ایلیا استیل تمامی تمرکز خود را به روی خدمات پس از فروش قوی گذاشته است و در این زمینه تا کنون توانسته رضایت مشتری ها را کسب کند و این یک امتیاز مثبت برای ایلیا استیل است

نمایش 25 - 30 از 30 آیتم
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل آسانا

    هود شومینه ای ایلیا استیل رنگ مشکی و پایین بدنه استیل در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. هود اسانا مجهز به درب برقی اتوماتیک و سنسور و صفحه کلید لمسی و سنسور دود و دما است.

  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل دایانا

    هود شومینه دایانا ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. این هود مجهز به  سنسور و صفحه کلید لمسی است.

  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل دلتا

    هود شومینه دلتا ایلیا استیل رنگ سفید در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. این هود مجهز به  سنسور و صفحه کلید لمسی است.

  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل آریا

    هود شومینه آریا ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. این هود مجهز   صفحه کلید لمسی است.

  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل آردا

    هود شومینه ای جدید ایلیا استیل مدل آردا رنگ مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور با قابلیت قطع کن حرارت و 2 عدد  فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. این هود مجهز   صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل دیبا

    هود مخفی جدید شرکت ایلیا استیل رنگ مشکی با بدنه استیل در ابعاد 75 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. نام این هود دیبا و مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: