ایلیا استیل

قیمت هود ایلیا استیل در فروشگاه هودینگ نمایندگی ایلیا استیل
شرکت فردوس کاران امید که در سال 1385 با نام تجاری ایلیا استیل با سینک های ظرفشویی استیل و وارد کردن ورق های استنلس استیل کار خود را اغاز کرده است و در سالهای بعد با گسترش محصولات خود در زمینه لوازم آشپزخانه هود های متنوع و زیادی را نیز تولید کرده است که نسبت به قیمت آنها از کیفیت خوبی رخوردار هستند
مجموعه ایلیا استیل در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در شهرک صنعتی پرند در حال حاضر مشغول به فعالیت است که در زمنیه تجهیزات کاری بسیار به روز و پیشرفته است ایلیا استیل جدای از هر موضوعی دیگر بسیار به برای سلیقه ایرانیان و خدمات پس از فروش اهمیت میدهد که لازمه آن شبکه فروش و پشتیبانی خوب است که کیفیت هم داشته باشد و ایلیا استیل به عنوان یک تولید کننده داخلی تمامی این خصوصیت ها را دارد و همانطور که گفتیم شرکت ایلیا استیل تمامی تمرکز خود را به روی خدمات پس از فروش قوی گذاشته است و در این زمینه تا کنون توانسته رضایت مشتری ها را کسب کند و این یک امتیاز مثبت برای ایلیا استیل است

نمایش 13 - 24 از 30 آیتم
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل پردیس استیل

    هود شومینه ای پردیس ایلیا استیل رنگ استیل در ابعاد 90 و 60  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود استیل پردیس مجهز به تایمر و فیلتر دائمی است. کلیدهای مکانیکی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل پردیس مشکی

    هود شومینه ای پردیس ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی پردیس مجهز به تایمر و فیلتر دائمی است. کلیدهای مکانیکی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل کارینا دستی

    هود شومینه ای کارینا دستی ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی کارینا دستی مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل کارینا برقی

    هود شومینه ای کارینا جک برقی ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی کارینا جک برقی مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل مجیک

    هود شومینه ای مجیک ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی مجیک مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل مجیک آینه ای

    هود شومینه ای مجیک آینه ای ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی مجیک طرح آینه ای مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل رونیکا

    هود شومینه ای رونیکا ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی رونیکا مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل آراد

    هود شومینه ای آراد ایلیا استیل رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی آراد مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل آیسان

    هود شومینه ای آیسان ایلیا استیل رنگ مشکی و سفید در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی و سفید آیسان مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای ایلیا استیل مدل پارمیس

    هود شومینه ای پارمیس ایلیا استیل رنگ مشکی طرح موج در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور 4 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود مشکی پارمیس مجهز به سنسور دود،بو،گاز و حرارت و فیلتر دائمی است. کلیدهای لمسی و ریموت کنترل از دیگر تجهیزات این هود است.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل هلیا

    هود مخفی هلیا ایلیا استیل رنگ استیل در ابعاد 70 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور و فیلتر آلومینیومی 4 لایه است.  هود استیل هلیا مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید فشاری (مکانیکی) است.

    رنگ های موجود: 
  • هود مخفی ایلیا استیل مدل هلما

    هود مخفی هلما ایلیا استیل رنگ مشکی استیل در ابعاد 75 سانتی متر مجهز به موتور 4 دور توربو مجهز به ترموگارد و فیلتر آلومینیومی 3 لایه است. هود هلما مجهز به فیلتر ذغالی و صفحه کلید لمسی است.

    رنگ های موجود: