اخوان

قیمت هود اخوان در فروشگاه هودینگ نمایندگی اخوان

اخوان از نام اشنایان و پیشکسوتان صنعت لوازم آشپزخانه است که کار خود را با سینک های طرفشویی آغز کرده است و برای همه ما سینک های ظرفشویی اخوان نامی آشنا دارد اما اخوان در صنعت لوازم آشپزخانه محصولات خود را گسترش داده است و در زمینه هود آشپزخانه اخوان محصولاتی متنوع متعددی را به بازار معرفی کرده است که به صورت کلی به چند دسته هودهای مورب اخوان ، هودهای شومنیه ای اخوان ، هود های مخفی اخوان و هوده ای زیر کابینتی اخوان تقسیم میشود
متور هودهای اخوان اکتروموتورهای ان دارای نویز بسیار کمی هستند که به صورت چپ گرد ، راست گرد ، دو سر شفت و یک سر شفت هستند و در انها از فیلترهای ذغالی ، آلومینیومی و رولی یا الیافی استفاده شده است.
در طراحی هودهای اخوان از شیشه های سکوریت و فلزات اکسید نشده مثل مس و آلومینیوم استفاده میشود

تجهیزات مورد استفاده در هود اخوان :

هود های اخوان بسته به مدل خود از تجهیزات به روزی بهره می برند.

حسگرهای دود که بیشتر در مدل های شومینه ای به کار رفته باعث می شود که هود در زمانی که دود در فضا پیچیده شود به کار بیفتد و آنها را جذب کند

چراغ های روشنایی هود های اخوان از لامپ های led و smd بوده  که در روشنایی فضای مورد استفاده بازدهی بهتری خواهند داشت

ریموت کنترل یا کنترل از راه دور هود اخوان برای کاربری و سهولت بهتر مشتریان در این محصول در نظر گرفته شده است

داکت یا دودکش فلزی که معمولا در هود های مورب یا شومینه ای اخوان مورد استفاده قرار گرفته به منظور پوشش بر روی دودکش اکاردئونی هود و نمای بالای آن لحاظ گردیده است .

برای اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری برای خرید بهتر هود آشپزخانه به این مقاله مراجعه کنید

نمایش 61 - 72 از 91 آیتم
  • هود شومینه ای اخوان مدل H46 T

    هود شومینه ای اچ 46 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H47

    هود شومینه ای اچ 47 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای پنل شیشه مشکی و بدنه  استیل  در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 3 دور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H49

    هود شومینه ای اچ 49 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور معمولی 3 دور و کلید لمسی می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H49 TS

    هود شومینه ای اچ 49 تی اس H49TS ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H51 T

    هود شومینه ای اچ 51 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H52 T

    هود شومینه ای اچ 52 تی H52 4S ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور 4 دور و کلید فشاری و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H53 T

    هود شومینه ای اچ 53 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه سفید در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H55 T

    هود شومینه ای اچ 55 تی ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H54

    هود شومینه ای اچ 54 ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی و استیل  در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد . در حال تولید

  • هود شومینه ای اخوان مدل H56

    هود شومینه ای اچ 56 فلت ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه و بدنه مشکی در ابعاد 60 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد . در حال تولید

  • هود شومینه ای اخوان مدل H57 T

    هود شومینه ای اچ 57 تی H57 4S ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H57 MF

    هود شومینه ای اچ 57 ام اف H57 MF ساخت کشور ایران تولید شرکت اخوان دارای نمای شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتیمتر و دارای موتور توربو فلزی 4 دور و کلید لمسی و مجهز به ریموت کنترل و سنسور می باشد .