جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
نمایش 361 - 372 از 441 آیتم
  • هود شومینه ای کلایبرگ مدل H232S

    هود شومینه ای مورب ساخت کلایبرگ Clayberg مدل اچ 232 اس رنگ مشکی با نوار مورب استیل در ابعاد 90 سانتی متر  دارای موتور تمام فلزی 4 دور و ریموت کنترل تولید شده است .

  • هود شومینه ای اخوان مدل H86

    هود اخوان مدل H86 از نوع : شومینه ای در ابعاد 90 سانتی متر با نمای شیشه مشکی و استیل دارای لامپ SMD با درخشندگی بیشتر و  20 ماه گارانتی شرکت اخوان جم می باشد .  

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای بیمکث مدل B2067U مشکی

    هود بیمکث شیشه مشکی مدل B2067Uخروجی هوا : 600 متر مکعب بر ساعت (600M3/H)نوع فیلتر : آلومینیومی - قابل شست و شو و قابل تعویض کردننوع کلید : فشاریتوان موتور : 204 واتدور موتور : چهار دور

  • هود شومینه ای درسا مدل تارا مشکی

    هود شومینه ای مدل تارا رنگ مشکی در ابعاد 90  سانتی متر مجهز به موتور  4 دور توربو  با کلید دیجیتال لمسی 5 کلیده عمودی و فیلتر آلومینیومی قابل شستشو از  محصولات شرکت درسا می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای کن مدل آمور Amor

    هود شومینه ای جدید شرکت کن مدل آمور Amor از محصولات پاییز این شرکت می باشد که دارای طرح مورب و رنگ شیشه مشکی و استیل در ابعاد 90 سانتیمتر می باشد .  

  • هود داتیس مدل آدرینا Adrina

    هود شومینه ای آدرینا برند داتیس از جنس شیشه مشکی در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 6 دور و فیلتر آلومینیومی 3  لایه با قابلیت شستشو ، صفحه کنترل لمسی و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود داتیس مدل کلاسیک الترا Classic Ultra

    هود شومینه ای آدرینا برند داتیس از جنس شیشه سفید در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور 2 شفت و 3 عدد فیلتر آلومینیومی 3  لایه با قابلیت شستشو ، صفحه کنترل لمسی و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود داتیس مدل ماتینا الترا Matina Ultra

    هود شومینه ای ماتینا برند داتیس از جنس شیشه سفید در ابعاد 90 سانتی متر مجهز به موتور 3 دور  و 3 عدد فیلتر آلومینیومی 3  لایه با قابلیت شستشو ، جک مکانیکی و قدرت مکش 900 متر مکعب در ساعت  می باشد .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای بورنیک مدل ماهک

    هود شومینه ای بورنیک Bornik  مدل ماهک Mahak F ساخت ایران در ابعاد 60 سانتی متر  رنگ مشکی ،کلید کنترلی و موتور استاندارد داراى ترموگارد و پروانه نسوز با توان مصرفى 120 W و گارانتی ٥٥٥ روزه آرمان سرويس تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H102

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H102 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه با استیل و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H103

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H103 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: 
  • هود شومینه ای تاکنوگلد مدل H101

    هود شومینه ای تاکنوگلد tacnogold مدل H101 در ابعاد 90 سانتی متر با نمای دکور شیشه مشکی و سنسور دود ، سنسور حرارت و دما و صفحه نمایش LCD و تاچ برد با قدرت مکش واقعی ۷۰۰متر مکعب در ساعت تولید شده است .

    رنگ های موجود: