جستجوی پیشرفته محصولات

موجود بودن
قابلیت برنامه ریزی
فندک الکتریکی
جوجه گردان
سنسور فن خنک کننده
ترموستات
ریل تلسکوپی
نمایش 373 - 384 از 388 آیتم
  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA13

    فر مدل SEA13 از نوع توکار از جنس شیشه استیل با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است. این فر دارای برد تاچ ۶ کلید و  ۴ حالت پخت ، مجهز به موتور جوجه گردان و درب شیشه ای سه جداره و نمای مشکی با فریم استیل خشدار ( تمام دور استیل) می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SEA33

    فر مدل SEA33 از نوع توکار از جنس شیشه مشکی با کارکرد برق - گاز از تولیدات شرکت سینجر است و دارای سه ولوم و بدون فندک اتومات می باشد .

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA1

    فر توکار سینجر مدل SMA1 رنگ مشکی که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA2

    فر توکار سینجر مدل SMA2 رنگ سفید که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA6

    فر توکار سینجر مدل SMA6 رنگ شیشه مشکی با فریم استیل استیل که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA9

    فر توکار سینجر مدل SMA9 رنگ استیل با درب شیشه ای که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA17

    فر توکار سینجر مدل SMA17 با قابلیت انتخاب بصورت برق و یا گاز، یک محصول کاملا حرفه‌ای با کیفیت ساخت بسیار بالاست که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار...

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA19

    فر توکار سینجر مدل SMA19 رنگ استیل با درب شیشه مشکی که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی گازی سینجر مدل SMA24

    فر توکار سینجر مدل SMA24 رنگ استیل با درب شیشه مشکی که با کارکرد برق - گاز و برد تاچ 6 کلیده با قابلیت تنظیم 8 برنامه پخت، تولید و به بازار عرضه گردیده است. پخت 3D ،سیستم قطع کن هوشمند و ریل تلسکوپی از دیگر قابلیت های فر آشپزخانه سینجر به شمار می آید.

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS1

    فر مدل SLS1 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای تک ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی 6 کلیده می باشد .

  • فر توکار برقی سینجر مدل SLS2

    فر مدل SLS2 از نوع توکار دارای جنس شیشه مشکی با کارکرد برقی از تولیدات شرکت سینجر در رده های لوکس می باشد . این فر دارای دو ولوم ، سلف کلین ، جوجه گردان و کانوکشن و برد لمسی می باشد .

  • فر برقی اخوان مدل F42

    فر برقی و توکار جدید اخوان مدل f 42 است که هم اکنون در حال تولید می باشد نمای ظاهری آن شیشه سکوریت مشکی و استیل است، این فر قابلیت برنامه ریزی دارد و مجهز به موتور جوجه گردان و دارای قابلیت تنظیم برنامه پخت می باشد و کارکرد آن بصورت هم برقی می باشد ، دارای مصرف انرژی برق درجه A هست .