جستجوی پیشرفته محصولات

شاخه‌ها
موجود بودن
نمایش 13 - 24 از 1561 آیتم
  • اجاق گاز فرامکو مدل 332 سری V

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ با شعله پخش کن ایتالیایی، 5 شعله طرح فرامکو مدل 332 سری V دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام شیشه سکوریت  ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز کنار می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 333

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ با شعله پخش کن ایتالیایی، 5 شعله طرح فرامکو مدل 333 دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام استیل ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز وسط می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 334

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ با شعله پخش کن ایتالیایی، 5 شعله طرح فرامکو مدل 334 دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام شیشه و آلومینیوم ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز وسط می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 335

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ، 5 شعله طرح فرامکو مدل 335 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب شیشه سکوریت و آلومینیوم ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز کنار می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 336

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ، 5 شعله طرح فرامکو مدل 336 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام شیشه سکوریت ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز کنار می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 337

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ، 5 شعله طرح فرامکو مدل 337 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام استیل به رنگ سفید ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز وسط می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 338

    اجاق گاز رومیزی در ابعاد بزرگ، 5 شعله طرح فرامکو مدل 338 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام استیل به رنگ سفید ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز کنار می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 339

    اجاق گاز رومیزی برقی  در ابعاد متوسط ، 4 شعله طرح فرامکو مدل 339 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل دارای نمایشگر دیجیتالی و سیستم قفل کودک می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 340

    اجاق گاز رومیزی برقی در ابعاد بزرگ ، 5 شعله طرح فرامکو مدل 340 ساخت کشور ترکیه و دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل دارای نمایشگر دیجیتالی و مجهز به قفل ایمنی می باشد .

  • اجاق گاز فرامکو مدل 341

    اجاق گاز رومیزی با ابعاد بزرگ با شعله پخش کن ایتالیایی، 5 شعله طرح فرامکو مدل 341 دارای استانداردهای اروپا و 5 سال گارانتی می باشد . این مدل در ابعاد 90 سانتیمتر و در قالب تمام شیشه ارائه می گردد . دارای سیستم فندک اتوماتیک و شبکه چدنی و شعله پلوپز وسط می باشد .

  • اجاق گاز پنج شعله اخوان مدل ونوس V24

    اجاق گاز صفحه شیشه ای اخوان مدل V24 با شعله پخش کن های راندمان بالا HE (High Efficiency) سری جدید ایتالیایی با راندمان بیشتر و آلایندگی کمتر با شعله پخش کن چدنی و دارای وک اجزا و قطعات ایتالیایی SABAF ضد خش و با استنلس استیل آجدار مدل ونوس Model Venus

  • اجاق گاز صفحه استیل بیمکث مدل MG 009

    ناموجود - تولید نمی شود اجاق گاز بیمکث مدل MG 009 از نوع اجاق گاز صفحه ای و استیل می باشد . جنس شیر و سرشعله ها  Defendi ایتالیا - Copreci اسپانیایی هست . اجاق گاز دارای محافظ می باشد و محل قرار گیری پلوپز بزرگ در سمت راست اجاق می باشد .