جستجوی پیشرفته محصولات

شاخه‌ها
موجود بودن
نمایش 1549 - 1560 از 1561 آیتم
  • اجاق گاز 5 شعله شیشه مشکی کن مدل IGT502

    این اجاق گاز مدل آی جی تی  502 دارای 5شعله بوده و جنس صفحه شیشه سکوریت با لبه های ابزار خورده و جنس قطعات آن ایرانی است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل G502W

    اجاق گاز مدل جی G502W دارای 5شعله بوده و جنس صفحه شیشه سکوریت سفید و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل G502LW

    اجاق گاز مدل جی G502LW دارای 5شعله بوده و جنس صفحه شیشه سکوریت سفید و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در سمت چپ اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه سفید کن مدل G502RW

    اجاق گاز مدل جی G502RW دارای 5شعله بوده و جنس صفحه شیشه سکوریت سفید و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در سمت راست اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله شیشه مشکی کن مدل GT502

    اجاق گاز مدل جی تی GT502 دارای 5شعله بوده و جنس صفحه شیشه سکوریت مشکی و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای  تایمر و فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل کن مدل SD505

    این اجاق گاز مدل اس دی 505 دارای 5شعله بوده و جنس صفحه تمام استیل و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل کن مدل CS-7501

    این اجاق گاز مدل سی اس CS-7501 دارای 5شعله بوده و جنس صفحه تمام استیل و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 5 شعله استیل کن مدل CS-8571

    این اجاق گاز مدل سی اس CS-8571 دارای 5شعله بوده و جنس صفحه تمام استیل و جنس قطعات و سرشعله های آن ساباف و دیفندی ایتالیا است. شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و از سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid بهره میگیرد .

  • اجاق گاز 2 شعله برقی کن مدل CC2202

    این اجاق گاز مدل سی سی CC2202 دارای 2شعله بوده و جنس صفحه شیشه سرامیک مقاوم به حرارت می باشد و دارای قابلیت قفل کودک می باشد . کنترل این مدل تمام لمسی هست و دارای 24 ماه گارانتی شرکت کن می باشد . 

  • اجاق گاز 2 شعله برقی کن مدل CC2203

    این اجاق گاز مدل سی سی CC2203 دارای 2شعله بوده و جنس صفحه شیشه سرامیک مقاوم به حرارت می باشد و دارای قابلیت قفل کودک می باشد . کنترل این مدل تمام لمسی هست و دارای 24 ماه گارانتی شرکت کن می باشد . 

  • اجاق گاز 4 شعله برقی کن مدل CC4501

    این اجاق گاز مدل سی سی CC4501 دارای 4 شعله برقی بوده و جنس صفحه شیشه سرامیک مقاوم به حرارت می باشد و دارای قابلیت قفل کودک می باشد . کنترل این مدل تمام لمسی هست و دارای 24 ماه گارانتی شرکت کن می باشد . 

  • اجاق گاز 4 شعله برقی کن مدل CC4502

    این اجاق گاز مدل سی سی CC4502 دارای 4 شعله برقی بوده و جنس صفحه شیشه سرامیک مقاوم به حرارت می باشد و دارای قابلیت قفل کودک می باشد . کنترل این مدل تمام لمسی هست و دارای 24 ماه گارانتی شرکت کن می باشد .